logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sizeer i Nike Just Go Bigger dzięki aktywacji od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 14.05.2019, przeczytano 267 razy

Just Go Bigger - hasło promocyjne Nike Air Max 720 stało się inspiracją dla wspólnej kampanii Sizeer i Nike. Nowa, jeszcze większa poduszka gazowa buta osadzona została w wyjątkowej, miejskiej perspektywie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sizeer-i-nike-just-go-bigger-dzieki-aktywacji-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,382426,artykul.html

AM 720 to najnowszy model z kultowej miejskiej serii Nike Air Max. Posiada największą, jak dotąd, poduszkę gazową Air (aż 38 milimetrów). Zgodnie z hasłem promocyjnym - Just Go Bigger - 180heartbeats powiększyła ją jeszcze bardziej: w online’owym spocie i materiałach promocyjnych (digital, POS) przedstawiła ogromne buty w przestrzeni miniaturowego miasteczka.

- Nike Air Max to seria absolutnie kultowa wśród sneakerheadów - mówi Bartłomiej Walczuk, creative director w 180hb - Chcieliśmy pokazać najważniejszą cechę produktu - największą poduszkę, dlatego zmniejszyliśmy wszystko dookoła, budując małe miasteczko po którym się poruszaliśmy. Stworzenie makiety zajęło nam około tygodnia, ale efekty tej pracy widać w detalach - dodaje.

Działania pod hasłem Just Go Bigger zaplanowano w kanałach własnych Sizeer - na Facebooku, Instagramie, stronie www oraz w SizeerApp.

Sizeer to multibrandowa sieć posiadająca w ofercie sneakery, streatwear i akcesoria topowych marek. Sizeer kieruje się na miasto, bo najlepszy streetwear od kultowych brandów potrzebuje przestrzeni. Od lat selekcjonuje najlepsze sneakery, które dystrybuuje w sieci salonów w ponad 150 lokalizacjach w Europie. Wybiera tylko oryginalne produkty. We współpracy z topowymi markami tworzy multibrand, dla którego „c-i-t-y” to najważniejsze litery alfabetu.

180heartbeats współpracuje z Nike od 2014 r. W tym czasie tworzyła strategie digitalowe, aktywacje konsumenckie, koncepcje eventów, produkowała assety dla marki i sportowców (wideo, snap&insta stories, animacje, sesje zdjęciowe, design, social media).

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764