logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sizeer i Nike Just Go Bigger dzięki aktywacji od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 14.05.2019, przeczytano 134 razy

Just Go Bigger - hasło promocyjne Nike Air Max 720 stało się inspiracją dla wspólnej kampanii Sizeer i Nike. Nowa, jeszcze większa poduszka gazowa buta osadzona została w wyjątkowej, miejskiej perspektywie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sizeer-i-nike-just-go-bigger-dzieki-aktywacji-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,382426,artykul.html

AM 720 to najnowszy model z kultowej miejskiej serii Nike Air Max. Posiada największą, jak dotąd, poduszkę gazową Air (aż 38 milimetrów). Zgodnie z hasłem promocyjnym - Just Go Bigger - 180heartbeats powiększyła ją jeszcze bardziej: w online’owym spocie i materiałach promocyjnych (digital, POS) przedstawiła ogromne buty w przestrzeni miniaturowego miasteczka.

- Nike Air Max to seria absolutnie kultowa wśród sneakerheadów - mówi Bartłomiej Walczuk, creative director w 180hb - Chcieliśmy pokazać najważniejszą cechę produktu - największą poduszkę, dlatego zmniejszyliśmy wszystko dookoła, budując małe miasteczko po którym się poruszaliśmy. Stworzenie makiety zajęło nam około tygodnia, ale efekty tej pracy widać w detalach - dodaje.

Działania pod hasłem Just Go Bigger zaplanowano w kanałach własnych Sizeer - na Facebooku, Instagramie, stronie www oraz w SizeerApp.

Sizeer to multibrandowa sieć posiadająca w ofercie sneakery, streatwear i akcesoria topowych marek. Sizeer kieruje się na miasto, bo najlepszy streetwear od kultowych brandów potrzebuje przestrzeni. Od lat selekcjonuje najlepsze sneakery, które dystrybuuje w sieci salonów w ponad 150 lokalizacjach w Europie. Wybiera tylko oryginalne produkty. We współpracy z topowymi markami tworzy multibrand, dla którego „c-i-t-y” to najważniejsze litery alfabetu.

180heartbeats współpracuje z Nike od 2014 r. W tym czasie tworzyła strategie digitalowe, aktywacje konsumenckie, koncepcje eventów, produkowała assety dla marki i sportowców (wideo, snap&insta stories, animacje, sesje zdjęciowe, design, social media).

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764