logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sizeer i Nike Just Go Bigger dzięki aktywacji od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 14.05.2019, przeczytano 470 razy

Just Go Bigger - hasło promocyjne Nike Air Max 720 stało się inspiracją dla wspólnej kampanii Sizeer i Nike. Nowa, jeszcze większa poduszka gazowa buta osadzona została w wyjątkowej, miejskiej perspektywie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sizeer-i-nike-just-go-bigger-dzieki-aktywacji-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,382426,artykul.html

AM 720 to najnowszy model z kultowej miejskiej serii Nike Air Max. Posiada największą, jak dotąd, poduszkę gazową Air (aż 38 milimetrów). Zgodnie z hasłem promocyjnym - Just Go Bigger - 180heartbeats powiększyła ją jeszcze bardziej: w online’owym spocie i materiałach promocyjnych (digital, POS) przedstawiła ogromne buty w przestrzeni miniaturowego miasteczka.

- Nike Air Max to seria absolutnie kultowa wśród sneakerheadów - mówi Bartłomiej Walczuk, creative director w 180hb - Chcieliśmy pokazać najważniejszą cechę produktu - największą poduszkę, dlatego zmniejszyliśmy wszystko dookoła, budując małe miasteczko po którym się poruszaliśmy. Stworzenie makiety zajęło nam około tygodnia, ale efekty tej pracy widać w detalach - dodaje.

Działania pod hasłem Just Go Bigger zaplanowano w kanałach własnych Sizeer - na Facebooku, Instagramie, stronie www oraz w SizeerApp.

Sizeer to multibrandowa sieć posiadająca w ofercie sneakery, streatwear i akcesoria topowych marek. Sizeer kieruje się na miasto, bo najlepszy streetwear od kultowych brandów potrzebuje przestrzeni. Od lat selekcjonuje najlepsze sneakery, które dystrybuuje w sieci salonów w ponad 150 lokalizacjach w Europie. Wybiera tylko oryginalne produkty. We współpracy z topowymi markami tworzy multibrand, dla którego „c-i-t-y” to najważniejsze litery alfabetu.

180heartbeats współpracuje z Nike od 2014 r. W tym czasie tworzyła strategie digitalowe, aktywacje konsumenckie, koncepcje eventów, produkowała assety dla marki i sportowców (wideo, snap&insta stories, animacje, sesje zdjęciowe, design, social media).

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764