logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sizeer powraca z nową kampanią

  PR 09.08.2019, przeczytano 707 razy
ilustracjastrzałka

Nową kolekcję do sieci Sizeer wprowadzają Street Heroes – bohaterowie ulicy, którzy powracają w nowej odsłonie kampanii. W ten sposób komunikowana będzie kolekcja na nowy sezon zarówno w Polsce, jak i krajach regionu CEE, w których swoje salony posiada mutlibrand.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sizeer-powraca-z-nowa-kampania,383531,artykul.html

Kampania „Street Heroes are Back” jest drugą odsłoną działań zaplanowanych na 2019 rok w oparciu o platformę komunikacji „Street Heroes”. Za jej pośrednictwem, Sizeer, jako ekspert streetwearu rekomenduje co, jak, gdzie i dlaczego warto posiadać, aby zaistnieć na ulicach miast. Tym razem akcent położony został na powrót do miasta, gdzie mamy zgraną ekipę znajomych i przyjaciół. To miasto i grono kumpli są jednym z powodów, dla których warto wrócić do codzienności po letniej przerwie.  

Kampania otwierająca powakacyjny sezon, opiera się o dedykowaną sesję zdjęciową oraz liczne kreacje video. Przygotowane materiały składają się na dynamiczny content reklam online, ze szczególnym naciskiem na emisję w kanałach social media, których dopełnieniem są dedykowane lookbooki, prezentowane w formatach landing page na stronie e-Sizeer.com oraz w aplikacji SizeerApp. Całość uzupełnia komunikacja kampanina w salonach stacjonarnych, oparta o identyfikację wizualną kampanii na wszystkich strategicznych nośnikach.

Za koncepcję oraz produkcję odpowiada Sizeer Team.

Źródło: Sizeer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764