logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skąpiec.pl rośnie najszybciej – blisko 40 proc. wzrost użytkowników w ciągu roku

  PR 19.05.2020, przeczytano 441 razy

Według badań Gemius/PBI z kwietnia br., porówywarka cen Skąpiec.pl zgromadziła 3,25 mln realnych użytkowników w porównaniu do 2,37 mln RU w roku ubiegłym. Stanowi to wzrost o 37 proc. rok do roku, co plasuje Skąpiec.pl na pierwszym miejscu wśród porównywarek cen w Polsce, jeśli chodzi o dynamikę wzrostu liczby użytkowników odwiedzających serwis. W kwietniu br. Skąpiec.pl odnotował 6,7 mln sesji w stosunku do 3,9 mln w roku ubiegłym, co oznacza 72-proc. wzrost rok do roku (Google Analytics, IV’19-IV’20).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skapiec.pl-rosnie-najszybciej-%E2%80%93-blisko-40-proc.-wzrost-uzytkownikow-w-ciagu-roku,387079,artykul.html

Kwiecień jest dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Skąpiec.pl, należący do Ringier Axel Springer Polska, miesięcznie odwiedza 3,25 mln realnych użytkowników (Gemius/PBI, kwiecień br.). W tym samym miesiącu w roku ubiegłym, serwis notował 2,37 mln RU, co oznacza 37-proc. wzrost liczby realnych użytkowników w porównaniu do kwietnia 2019 r. Jest to najlepszy wynik wśród porównywarek w Polsce. Na kolejnych miejscach znajdują się okazje.info z 29-proc. wzrostu RU, taniomania.pl z 16-proc. wzrostu RU oraz ceneo.pl z 10-proc. wzrostu RU rok do roku.

– Skąpiec przez ostatni rok wykonał ogrom pracy, który jak pokazują powyższe wzrosty, docenili nasi klienci i użytkownicy. Szczególnie cieszą nas wzrosty liczby nowych użytkowników wynikające z ruchu organicznego oraz direct. Świadczą one o tym, że internauci częściej w intencjonalny sposób wybierają korzystanie właśnie z naszej porównywarki i rozwiązań, jakie proponujemy. Ważny aspektem jest dla nas także wzrost liczby przekierowań, jakie kierujemy do naszych klientów – mówi Tomasz Świta, business owner Skąpiec.pl

Serwis Skąpiec.pl to druga co do wielkości porównywarka cen i jedna z pierwszych, które powstały na polskim rynku. To również pierwsza porównywarka, która nawiązała bezpośrednią współpracę z InPost – przy ofertach poszczególnych dostawców pojawiły się oznaczenia, które pozwalają na sprawne odnalezienie sklepów internetowych oferujących bezkontaktową dostawę do Paczkomatów.

Serwis jest obecny na polskim rynku od ponad 16 lat. Skąpiec.pl to 6 milionów produktów, zintegrowanych z ponad 13 tysiącami e-sklepów. Od 2019 r. stanowi również część kompleksowego rozwiązania dla e-biznesu – Moneteasy. Rok od pojawienia się platformy na rynku, Moneteasy nawiązała partnerstwa z ponad 500 nowymi sklepami internetowymi i odnotowała 30-proc. wzrost przekierowań.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764