logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skąpiec.pl rośnie najszybciej – blisko 40 proc. wzrost użytkowników w ciągu roku

  PR 19.05.2020, przeczytano 438 razy

Według badań Gemius/PBI z kwietnia br., porówywarka cen Skąpiec.pl zgromadziła 3,25 mln realnych użytkowników w porównaniu do 2,37 mln RU w roku ubiegłym. Stanowi to wzrost o 37 proc. rok do roku, co plasuje Skąpiec.pl na pierwszym miejscu wśród porównywarek cen w Polsce, jeśli chodzi o dynamikę wzrostu liczby użytkowników odwiedzających serwis. W kwietniu br. Skąpiec.pl odnotował 6,7 mln sesji w stosunku do 3,9 mln w roku ubiegłym, co oznacza 72-proc. wzrost rok do roku (Google Analytics, IV’19-IV’20).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skapiec.pl-rosnie-najszybciej-%E2%80%93-blisko-40-proc.-wzrost-uzytkownikow-w-ciagu-roku,387079,artykul.html

Kwiecień jest dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Skąpiec.pl, należący do Ringier Axel Springer Polska, miesięcznie odwiedza 3,25 mln realnych użytkowników (Gemius/PBI, kwiecień br.). W tym samym miesiącu w roku ubiegłym, serwis notował 2,37 mln RU, co oznacza 37-proc. wzrost liczby realnych użytkowników w porównaniu do kwietnia 2019 r. Jest to najlepszy wynik wśród porównywarek w Polsce. Na kolejnych miejscach znajdują się okazje.info z 29-proc. wzrostu RU, taniomania.pl z 16-proc. wzrostu RU oraz ceneo.pl z 10-proc. wzrostu RU rok do roku.

– Skąpiec przez ostatni rok wykonał ogrom pracy, który jak pokazują powyższe wzrosty, docenili nasi klienci i użytkownicy. Szczególnie cieszą nas wzrosty liczby nowych użytkowników wynikające z ruchu organicznego oraz direct. Świadczą one o tym, że internauci częściej w intencjonalny sposób wybierają korzystanie właśnie z naszej porównywarki i rozwiązań, jakie proponujemy. Ważny aspektem jest dla nas także wzrost liczby przekierowań, jakie kierujemy do naszych klientów – mówi Tomasz Świta, business owner Skąpiec.pl

Serwis Skąpiec.pl to druga co do wielkości porównywarka cen i jedna z pierwszych, które powstały na polskim rynku. To również pierwsza porównywarka, która nawiązała bezpośrednią współpracę z InPost – przy ofertach poszczególnych dostawców pojawiły się oznaczenia, które pozwalają na sprawne odnalezienie sklepów internetowych oferujących bezkontaktową dostawę do Paczkomatów.

Serwis jest obecny na polskim rynku od ponad 16 lat. Skąpiec.pl to 6 milionów produktów, zintegrowanych z ponad 13 tysiącami e-sklepów. Od 2019 r. stanowi również część kompleksowego rozwiązania dla e-biznesu – Moneteasy. Rok od pojawienia się platformy na rynku, Moneteasy nawiązała partnerstwa z ponad 500 nowymi sklepami internetowymi i odnotowała 30-proc. wzrost przekierowań.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764