logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SKF w Polsce nowym klientem agencji Luckyyou

  PR 09.01.2023, przeczytano 393 razy

Agencja LUCKYYOU, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna prace dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB) w Poznaniu. Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze Employer Brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w Social Mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skf-w-polsce-nowym-klientem-agencji-luckyyou,398558,artykul.html

SKF w Poznaniu to polskie oddziały wywodzącego się ze Szwecji globalnego koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB, spółka notowana jest na giełdzie w Sztokholmie - Nasdaq Nordic). SKF jest największym na świecie producentem łożysk tocznych, opraw i smarów łożyskowych. Posiada 110 fabryk w 28 państwach (w tym w Polsce). Przedsiębiorstwo posiada własne instytuty badawcze oraz wprowadza na rynek nowe standardy i typy łożysk tocznych.

Agencja LUCKYYOU rozpoczyna obsługę SKF w Polsce, po wygranej w konkursie ofert. Zadaniem agencji jest stworzenie strategii Employer Brandingowej, oraz wsparcie w jej wdrożeniu i realizacji (w kanałach online i offline).

Dodatkowo agencja od stycznia 2023 r. będzie odpowiedzialna za komunikację Employer Brandingową oraz produktową w Social Mediach. Działania te obejmą LinkedIn, Instagram i Facebook.

LUCKYYOU odpowiada całościowo za ich przygotowanie, realizację na nich strategii komunikacyjnej i będzie zajmować się ich bieżącą obsługą.

Na bieżący rok planowane są kampanie Employer Brandingowe zarówno digitalowe, jak i offline.

SKF została założona w 1907 roku i jest obecnie jedną z najsilniejszych i najbardziej znanych światowych marek przemysłowych. Firma jest liderem światowego przemysłu łożyskowego, zajmując znaczące pozycje w wielu branżach, takich jak motoryzacja, kolejnictwo, energetyka i dystrybucja przemysłowa. SKF zbudował również najbardziej rozległą sieć dystrybucji na rynku, obejmującą ponad 17 000 lokalizacji dystrybutorów.

Źródło: LUCKYYOU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764