logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skin w kampanii reklamowej V2media

  PR 15.06.2009, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka
Vstitial ze skinem promujący nową formę na MediaRun.pl

V2Media w humorystyczny sposób reklamuje w Internecie Vstitial ze Skinem - nową formę reklamową z oferty sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skin-w-kampanii-reklamowej-v2media,9115,artykul.html

W kampanii wykorzystano spot wideo emitowany na reklamowanej formie Vstitial ze Skinem. Kreacja ma na celu humorystyczne pokazanie efektu wizerunkowego, jaki uzyskiwany jest za pomocą nowej formy reklamowej. Spot przedstawia biznesmena znużonego natłokiem codziennych spraw, który pewnego dnia ‘ucieka’ z biura do domu, gdzie przeistacza się w kogoś o zupełnie odmiennym wizerunku – w skina.

Działania promujące Vstitial ze Skinem obejmują emisję Vstitiala w pakiecie Marketing i PR w sieci BizOn media. Równolegle prowadzona jest druga część kampanii w sieci ARBOnetwork, gdzie za pomocą targetowania behawioralnego przekaz kierowany jest do grupy celowej kampanii, czyli marketerów i mediaplanerów.

Nową formę reklamy wraz ze spotem wykorzystanym w obecnej kampanii można zobaczyć pod adresem mediarun.pl/?v2=vstitial_skin. Na YouTube poza oficjalnym spotem można także obejrzeć wirusa z alternatywnym zakończeniem. Obie wersje spotu oraz przedstawione w nich historie stworzył dla V2Media interaktywny dom produkcyjny f25.

Vstitial ze Skinem po raz pierwszy został wykorzystany w kampanii telefonu Samsung Ultra Touch zrealizowanej w kwietniu br. przez sieć V2Media. Skin wyświetlany z Vstitial’em zostaje dopasowany do niego w taki sposób, aby obie formy się uzupełniały. Za mechanizm nowej formy odpowiada w całości V2Media.

Źródło: V2Media Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764