logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skin w kampanii reklamowej V2media

  PR 15.06.2009, przeczytano 1176 razy
ilustracjastrzałka
Vstitial ze skinem promujący nową formę na MediaRun.pl

V2Media w humorystyczny sposób reklamuje w Internecie Vstitial ze Skinem - nową formę reklamową z oferty sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skin-w-kampanii-reklamowej-v2media,9115,artykul.html

W kampanii wykorzystano spot wideo emitowany na reklamowanej formie Vstitial ze Skinem. Kreacja ma na celu humorystyczne pokazanie efektu wizerunkowego, jaki uzyskiwany jest za pomocą nowej formy reklamowej. Spot przedstawia biznesmena znużonego natłokiem codziennych spraw, który pewnego dnia ‘ucieka’ z biura do domu, gdzie przeistacza się w kogoś o zupełnie odmiennym wizerunku – w skina.

Działania promujące Vstitial ze Skinem obejmują emisję Vstitiala w pakiecie Marketing i PR w sieci BizOn media. Równolegle prowadzona jest druga część kampanii w sieci ARBOnetwork, gdzie za pomocą targetowania behawioralnego przekaz kierowany jest do grupy celowej kampanii, czyli marketerów i mediaplanerów.

Nową formę reklamy wraz ze spotem wykorzystanym w obecnej kampanii można zobaczyć pod adresem mediarun.pl/?v2=vstitial_skin. Na YouTube poza oficjalnym spotem można także obejrzeć wirusa z alternatywnym zakończeniem. Obie wersje spotu oraz przedstawione w nich historie stworzył dla V2Media interaktywny dom produkcyjny f25.

Vstitial ze Skinem po raz pierwszy został wykorzystany w kampanii telefonu Samsung Ultra Touch zrealizowanej w kwietniu br. przez sieć V2Media. Skin wyświetlany z Vstitial’em zostaje dopasowany do niego w taki sposób, aby obie formy się uzupełniały. Za mechanizm nowej formy odpowiada w całości V2Media.

Źródło: V2Media Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764