V2Media w humorystyczny sposób reklamuje w Internecie Vstitial ze Skinem - nową formę reklamową z oferty sieci.
W kampanii wykorzystano spot wideo emitowany na reklamowanej formie Vstitial ze Skinem. Kreacja ma na celu humorystyczne pokazanie efektu wizerunkowego, jaki uzyskiwany jest za pomocą nowej formy reklamowej. Spot przedstawia biznesmena znużonego natłokiem codziennych spraw, który pewnego dnia ‘ucieka’ z biura do domu, gdzie przeistacza się w kogoś o zupełnie odmiennym wizerunku – w skina.
Działania promujące Vstitial ze Skinem obejmują emisję Vstitiala w pakiecie Marketing i PR w sieci BizOn media. Równolegle prowadzona jest druga część kampanii w sieci ARBOnetwork, gdzie za pomocą targetowania behawioralnego przekaz kierowany jest do grupy celowej kampanii, czyli marketerów i mediaplanerów.
Nową formę reklamy wraz ze spotem wykorzystanym w obecnej kampanii można zobaczyć pod adresem mediarun.pl/?v2=vstitial_skin. Na YouTube poza oficjalnym spotem można także obejrzeć wirusa z alternatywnym zakończeniem. Obie wersje spotu oraz przedstawione w nich historie stworzył dla V2Media interaktywny dom produkcyjny f25.
Vstitial ze Skinem po raz pierwszy został wykorzystany w kampanii telefonu Samsung Ultra Touch zrealizowanej w kwietniu br. przez sieć V2Media. Skin wyświetlany z Vstitial’em zostaje dopasowany do niego w taki sposób, aby obie formy się uzupełniały. Za mechanizm nowej formy odpowiada w całości V2Media.
Źródło: V2Media Polska