logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skin w kampanii reklamowej V2media

  PR 15.06.2009, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka
Vstitial ze skinem promujący nową formę na MediaRun.pl

V2Media w humorystyczny sposób reklamuje w Internecie Vstitial ze Skinem - nową formę reklamową z oferty sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skin-w-kampanii-reklamowej-v2media,9115,artykul.html

W kampanii wykorzystano spot wideo emitowany na reklamowanej formie Vstitial ze Skinem. Kreacja ma na celu humorystyczne pokazanie efektu wizerunkowego, jaki uzyskiwany jest za pomocą nowej formy reklamowej. Spot przedstawia biznesmena znużonego natłokiem codziennych spraw, który pewnego dnia ‘ucieka’ z biura do domu, gdzie przeistacza się w kogoś o zupełnie odmiennym wizerunku – w skina.

Działania promujące Vstitial ze Skinem obejmują emisję Vstitiala w pakiecie Marketing i PR w sieci BizOn media. Równolegle prowadzona jest druga część kampanii w sieci ARBOnetwork, gdzie za pomocą targetowania behawioralnego przekaz kierowany jest do grupy celowej kampanii, czyli marketerów i mediaplanerów.

Nową formę reklamy wraz ze spotem wykorzystanym w obecnej kampanii można zobaczyć pod adresem mediarun.pl/?v2=vstitial_skin. Na YouTube poza oficjalnym spotem można także obejrzeć wirusa z alternatywnym zakończeniem. Obie wersje spotu oraz przedstawione w nich historie stworzył dla V2Media interaktywny dom produkcyjny f25.

Vstitial ze Skinem po raz pierwszy został wykorzystany w kampanii telefonu Samsung Ultra Touch zrealizowanej w kwietniu br. przez sieć V2Media. Skin wyświetlany z Vstitial’em zostaje dopasowany do niego w taki sposób, aby obie formy się uzupełniały. Za mechanizm nowej formy odpowiada w całości V2Media.

Źródło: V2Media Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764