logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skivak i The Publishers - nowa oferta agencji

  PR 31.07.2020, przeczytano 115 razy

Skivak wzmacnia i rozwija kompetencje w dwóch kluczowych obszarach swojej działalności – princie i obsłudze full service. Efektem jest odświeżona oferta oraz nowa struktura agencji, oparta na dwóch markach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skivak-i-the-publishers---nowa-oferta-agencji,387949,artykul.html

Skivak, jako full service content agency, dalej oferuje wsparcie w kampaniach online i offline. W celu rozwijania kompetencji printowych wydzielone zostało wydawnictwo marketingowe The Publishers. Jego zadaniem jest realizacja kompleksowych projektów wydawniczych.

Dwie marki wciąż tworzą jeden interdyscyplinarny zespół profesjonalistów, nastawionych na oferowanie efektywnych działań, wspierających rozwój biznesu klientów.

Źródło: Skivak

www.skivak.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764