logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sklejka topolowa do obróbki laserowej w Colop Polska

  PR 02.04.2019, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Chcąc dostarczyć Klientom jak najszerszy wachlarz ciekawych materiałów do obróbki laserowej firma Colop Polska wprowadza do swojej oferty nowość – sklejkę topolową do cięcia i grawerowania laserowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sklejka-topolowa-do-obrobki-laserowej-w-colop-polska,381921,artykul.html

Firma Colop Polska poszerzyła swoją ofertę o suchotrwałą sklejkę z drewna topolowego. Materiał ten jest specjalnie przystosowany do cięcia i grawerowania laserowego - całkowicie wykonany z warstw forniru topolowego przy wykorzystaniu kleju mocznikowego. Łatwy w obróbce, lekki, stabilny.

Sklejka jest klasy 1/2 co oznacza szlifowaną, jasną powierzchnię, z jednej strony jednolitą i wolną od przebarwień oraz sęków obrączkowych, natomiast z drugiej strony sporadycznie mogą wystąpić drobne sęki, ciemniejsze miejsca czy owalne wstawki. Zewnętrzne obłogi występują w układzie podłużnym.

Materiał dzięki swojej niezwykłej uniwersalności posiada szeroki wachlarz zastosowań, m.in. wykorzystywany może być przy produkcji: elementów mebli i wyposażenia wnętrz, dekoracji, lamp, opakowań, pamiątek, ramek na zdjęcia, gadżetów, breloków, medali, biżuterii czy gier edukacyjnych. Materiał do zastosowań wewnętrznych.

Sklejka sprzedawana jest w formacie dostosowanym do najpopularniejszego stołu roboczego lasera - 600 x 300 mm.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764