logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sklejka topolowa do obróbki laserowej w Colop Polska

  PR 02.04.2019, przeczytano 244 razy
ilustracjastrzałka

Chcąc dostarczyć Klientom jak najszerszy wachlarz ciekawych materiałów do obróbki laserowej firma Colop Polska wprowadza do swojej oferty nowość – sklejkę topolową do cięcia i grawerowania laserowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sklejka-topolowa-do-obrobki-laserowej-w-colop-polska,381921,artykul.html

Firma Colop Polska poszerzyła swoją ofertę o suchotrwałą sklejkę z drewna topolowego. Materiał ten jest specjalnie przystosowany do cięcia i grawerowania laserowego - całkowicie wykonany z warstw forniru topolowego przy wykorzystaniu kleju mocznikowego. Łatwy w obróbce, lekki, stabilny.

Sklejka jest klasy 1/2 co oznacza szlifowaną, jasną powierzchnię, z jednej strony jednolitą i wolną od przebarwień oraz sęków obrączkowych, natomiast z drugiej strony sporadycznie mogą wystąpić drobne sęki, ciemniejsze miejsca czy owalne wstawki. Zewnętrzne obłogi występują w układzie podłużnym.

Materiał dzięki swojej niezwykłej uniwersalności posiada szeroki wachlarz zastosowań, m.in. wykorzystywany może być przy produkcji: elementów mebli i wyposażenia wnętrz, dekoracji, lamp, opakowań, pamiątek, ramek na zdjęcia, gadżetów, breloków, medali, biżuterii czy gier edukacyjnych. Materiał do zastosowań wewnętrznych.

Sklejka sprzedawana jest w formacie dostosowanym do najpopularniejszego stołu roboczego lasera - 600 x 300 mm.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764