logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sklejka topolowa do obróbki laserowej w Colop Polska

  PR 02.04.2019, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Chcąc dostarczyć Klientom jak najszerszy wachlarz ciekawych materiałów do obróbki laserowej firma Colop Polska wprowadza do swojej oferty nowość – sklejkę topolową do cięcia i grawerowania laserowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sklejka-topolowa-do-obrobki-laserowej-w-colop-polska,381921,artykul.html

Firma Colop Polska poszerzyła swoją ofertę o suchotrwałą sklejkę z drewna topolowego. Materiał ten jest specjalnie przystosowany do cięcia i grawerowania laserowego - całkowicie wykonany z warstw forniru topolowego przy wykorzystaniu kleju mocznikowego. Łatwy w obróbce, lekki, stabilny.

Sklejka jest klasy 1/2 co oznacza szlifowaną, jasną powierzchnię, z jednej strony jednolitą i wolną od przebarwień oraz sęków obrączkowych, natomiast z drugiej strony sporadycznie mogą wystąpić drobne sęki, ciemniejsze miejsca czy owalne wstawki. Zewnętrzne obłogi występują w układzie podłużnym.

Materiał dzięki swojej niezwykłej uniwersalności posiada szeroki wachlarz zastosowań, m.in. wykorzystywany może być przy produkcji: elementów mebli i wyposażenia wnętrz, dekoracji, lamp, opakowań, pamiątek, ramek na zdjęcia, gadżetów, breloków, medali, biżuterii czy gier edukacyjnych. Materiał do zastosowań wewnętrznych.

Sklejka sprzedawana jest w formacie dostosowanym do najpopularniejszego stołu roboczego lasera - 600 x 300 mm.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764