logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SKM SAR: Trwają zapisy do Startup Program

  PR 06.02.2019, przeczytano 1022 razy
ilustracjastrzałka
Startup Program 2018 - Marcin Gaworski Innovation

Czujesz, że robisz świetny biznes, ale chcesz czegoś więcej? Nie wiesz, w który kierunku podążać i w co warto zainwestować? Masz teraz doskonałą okazję rozwinąć swój startup! Zgłoś się do bezpłatnego Startup Program. Zapisy trwają tylko do 28 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skm-sar%3A-trwaja-zapisy-do-startup-program-,381127,artykul.html

To już 5 edycja Startup Program, inicjatywy mającej na celu wsparcie młodych przedsiębiorców, którzy odważyli się wprowadzić w życie swoje pomysły na biznes. Dzięki programowi mogą skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na tworzeniu i ulepszaniu własnego produktu. Startup Program to przede wszystkim bezcenna wiedza i możliwość spotkania najlepszych ekspertów z branży oraz szansa na zaprezentowanie swojego biznesu przed potencjalnymi inwestorami i klientami.

Jak działa program? Chętni wypełniają formularz online na stronie: www.startup.sar.org.pl. Następnie jury wybiera TOP10 Startupów, którzy przez cały miesiąc będą wspierani przez indywidualnych mentorów. Eksperci będą opowiadać na wszystkie pytania, udzielać konsultacji i przygotują do pitchy – prezentacji przed jury. Kolejnym krokiem programu jest całodniowe szkolenie, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowy marki, komunikacji w social mediach i wezmą udział w spotkaniach ze spełnionymi startupowcami. Finałem mentoringu i szkolenia jest prezentacja przed jury, które wybierze najlepszy Startup. Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci wyjazdu na międzynarodową konferencję Web Summit 2019. Ogłoszenie wyników odbędzie się na Konferencji Innovation 2019, w czasie której cała 10 uczestników będzie mogła wystawić swój stand i spotkać klientów.

ilustracjastrzałka

Zgłoszenia do programu trwają tylko do 28 lutego, przez formularz: www.startup.sar.org.pl. Udział w Startup Program jest całkowicie bezpłatny, na każdym etapie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Publicis Media, Orange Polska
Partnerzy: SpeedUp Group, Innovation, Fundacja „Twój Startup”, Life on Mars, WebTalk, European Business Alliance Forum, Geek Girls Carrots, MU Interactive
Media: Startup Academy, Mam Startup, Nowy Marketing, StartUp Magazine, Lookreatywni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764