logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skoczkowie narciarscy w reklamie „Wskocz po słodkości Milka”

  PR 29.12.2020, przeczytano 4236 razy
ilustracja

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skoczkowie-narciarscy-w-reklamie-_wskocz-po-slodkosci-milka_,389723,artykul.html

Spot reklamowy emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich. Reklama „Wskocz po słodkości Milka”, w której będzie można zobaczyć utalentowanych skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyłę i Tomasza Pilcha, pojawi się w telewizji i social mediach.

Spot jest utrzymany w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu sieci. Do tej pory role klientów sieci Żabka odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

W Żabce cenimy sobie relacje z naszymi dostawcami, w ramach których możemy m.in. tworzyć wyjątkowe kreacje marketingowe. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Milką możemy korzystać z autorytetu najbardziej utalentowanych polskich skoczków. Przy okazji wspólnie możemy osłodzić życie naszych klientów, oferując im nowe, wyjątkowe smaki czekolad, których nie znajdą w sklepach innych sieci handlowych – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska. Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe, wyjątkowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90g oraz Milka Rice Crisp 100g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.

Źródło: Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764