logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skoczkowie narciarscy w reklamie „Wskocz po słodkości Milka”

  PR 29.12.2020, przeczytano 1983 razy
ilustracja

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skoczkowie-narciarscy-w-reklamie-_wskocz-po-slodkosci-milka_,389723,artykul.html

Spot reklamowy emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich. Reklama „Wskocz po słodkości Milka”, w której będzie można zobaczyć utalentowanych skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyłę i Tomasza Pilcha, pojawi się w telewizji i social mediach.

Spot jest utrzymany w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu sieci. Do tej pory role klientów sieci Żabka odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

W Żabce cenimy sobie relacje z naszymi dostawcami, w ramach których możemy m.in. tworzyć wyjątkowe kreacje marketingowe. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Milką możemy korzystać z autorytetu najbardziej utalentowanych polskich skoczków. Przy okazji wspólnie możemy osłodzić życie naszych klientów, oferując im nowe, wyjątkowe smaki czekolad, których nie znajdą w sklepach innych sieci handlowych – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektor marketingu w firmie Żabka Polska. Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe, wyjątkowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90g oraz Milka Rice Crisp 100g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.

Źródło: Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764