logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skok na niskie ceny: erotyczny kalendarz Media Markt

  PR 02.01.2012, przeczytano 7219 razy
ilustracjastrzałka

Sieć Media Markt po raz trzeci wydała wyjątkowy kalendarz, który prezentuje zmysłowość kobiecego piękna i odwołuje się do emocji związanych z posiadaniem markowego sprzętu. Nakład jest limitowany (1500 egzemplarzy) i trafi tylko do najważniejszych partnerów Media Markt. W sesji po raz pierwszy wykorzystano kolorowe zdjęcia, które zostały wykonane w markecie Media Markt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skok-na-niskie-ceny%3A-erotyczny-kalendarz-media-markt,14285,artykul.html

„Skok na niskie ceny" nie jest zadaniem łatwym i podejmują się go tylko najlepsze agentki, doskonale wygimnastykowane oraz pełne naturalnego uwodzicielskiego wdzięku. Wyrafinowane, lateksowe kreacje przywodzą na myśl postaci erotycznych super-bohaterek, u których siła charakteru koresponduje z pięknem wysportowanego ciała. Trud włamania jest rekompensowany najnowocześniejszymi urządzeniami uznanych producentów, które mogą być przydatne włamywaczkom w ich życiu codziennym... jak i przy planowaniu kolejnego skoku.

„Media Markt po raz kolejny prezentuje zmysłowy kalendarz, który podkreśla niestandardowe myślenie o produktach elektroniki użytkowej. Lubimy zaskakiwać i prezentować oryginalne rozwiązania - nasz kalendarz jest tego najlepszym przykładem" - mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.

Autorem zdjęć jest Emil Biliński - wychowany w Austrii fotografik, który może się poszczycić współpracą m.in. z: Anne Leibovitz, Dawidem Lachapelle i Peterem Lindberghiem. Kreacje przygotował współpracujący z fotografem wiedeński stylista i projektant Nino B. Pavlek. Studio M5 zorganizowało produkcję sesji. Całość konceptu przygotowała i opracowała agencja Opus B.

Źródło: Media Markt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764