logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skorzystaj z promocji HP Latex „4 lata gwarancji na głowice”. Drukuj bez obaw!

  S 07.08.2019, przeczytano 915 razy
ilustracja

Skorzystaj z promocyjnego zakupu drukarek HP Latex serii 300 i zyskaj 4 lata gwarancji na głowice drukujące. Tym samym zapewnisz sobie ciągłość produkcji i jakości druku aż przez 4 lata, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z eksploatacją głowic. Nie przeliczasz kosztów, nie szukasz sposobu na oszczędności. Nie zastanawiasz się, kiedy pojawi się konieczność wymiany głowicy drukującej. Po prostu drukujesz! Zyskujesz czas i pieniądze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skorzystaj-z-promocji-hp-latex-_4-lata-gwarancji-na-glowice_.-drukuj-bez-obaw%21,383516,artykul.html

Teraz wszystko jest proste...

Dzięki promocyjnemu zakupowi zyskujesz nie tylko drukarkę HP Latex III generacji, ale także bezpieczeństwo i możliwość nieprzerwanego druku, dzięki gwarantowanej w okresie 4 lat puli 24 sztuk głowic drukujących. Głowice HP Latex Thermal Inkjet 831 to niezawodność, wysoka jakość druku oraz wszechstronności. Co istotne, wymiana głowic HP Latex Thermal Inkjet jest tak szybka i prosta, że nie wymaga oczekiwania na pojawienie się serwisanta w Twojej firmie. Bez najmniejszego problemu wymiany dokonuje operator drukarki, a kalibracja głowicy drukującej odbywa się automatycznie, jako jeden z elementów pracy drukarki.

W promocji, która obowiązuje w terminie od 1 sierpnia do 30 września br. biorą udział następujące modele drukarek HP Latex: HP Latex 335365375. Klient w ramach gwarancji na głowice, objętej niniejszą Promocją, otrzymuje do dyspozycji pulę gwarantowanych - 24 szt. głowic drukujących, które będą wydawane w następujący sposób:

  • 2 komplety (12 sztuk) przy dostawie urządzenia oraz
  • 12 sztuk, które będą wysyłane klientowi sukcesywnie, w ciągu 48 miesięcy od daty zakupu, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby.

To nie wszystko! Gwarantujemy bezpieczeństwo do kwadratu!

W ramach Promocji zapewnimy Ci brak kosztów eksploatacji głowic drukujących w ciągu prawie całego okresu finansowania zakupu drukarki. Oprócz gwarancji, która zyskujesz w ramach Promocji, korzystasz wciąż ze standardowej gwarancji na głowice drukujące do 1 litra przelanego tuszu HP Ink, oferowanej przez HP wraz z zakupem urządzenia.

Dlaczego wybraliśmy drukarki HP Latex III generacji?

Drukarki HP Latex III generacji to przełomowe i innowacyjne rozwiązanie technologiczne w segmencie małych i dużych urządzeń do druku wielkoformatowego, zapewniających wyższą jakość i trwałość wydruku bez konieczności laminowania, znaczną odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie, a także łatwą obsługę i większą wydajność. Brak odpadów i natychmiast suche wydruki wprost przekładają się na oszczędność czasu i pieniędzy, a tym samym wzrost rentowności i konkurencyjności. Dodatkowo, w ramach programu HP Planet Partners gwarantowany jest bezpłatny zwrot materiałów eksploatacyjnych. Aby skorzystać z programu należy wejść na stronę hp.com/recycle oraz wybrać dogodną opcję zwrotu. Uczestnicy Programu otrzymują etykiety zwrotu z uiszczoną opłatą pocztową, koperty oraz kartony zbiorcze.

Zainteresowany?

Chciałbyś skorzystać z Promocji - wejdź na tą stronę. Dodatkowych informacji o Programie udzielą także Przedstawiciele Handlowi Integart.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nic dziwnego jeśli 1 głowica starcza na 2 litry tuszu.
Wynika z tego, że koszt przedruku 1 litra wynosi ok. 1000 zł, a na eko Rolandzie co najwyżej 100 zł jeśli maszyna jest zalana tanim zamiennikiem.
Np. Polkos sprzedaje litr drożej, bo już ponad 200 zeta - co łącznie z eksploatacją głowicy daje na maksa 300 zł , ..... a nie 1000!

avatar użytkownika
,

Głowica wytrzymuje znacznie dłużej, ale mniejsza o to. Bazując nawet na Pana przykładzie to koszt przedruku 1 litra nie wychodzi 1000 zł :) a około 660 zł..., a w rzeczywistości znacznie mniej. Jeśli Pana obliczenia są nie rzetelne to tym bardziej obawiamy się o przyjęte założenia do tej kalkulacji.

W razie wątpliwości służymy pomocą :)

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764