logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skorzystaj z promocji HP Latex „4 lata gwarancji na głowice”. Drukuj bez obaw!

  S 07.08.2019, przeczytano 1163 razy
ilustracja

Skorzystaj z promocyjnego zakupu drukarek HP Latex serii 300 i zyskaj 4 lata gwarancji na głowice drukujące. Tym samym zapewnisz sobie ciągłość produkcji i jakości druku aż przez 4 lata, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z eksploatacją głowic. Nie przeliczasz kosztów, nie szukasz sposobu na oszczędności. Nie zastanawiasz się, kiedy pojawi się konieczność wymiany głowicy drukującej. Po prostu drukujesz! Zyskujesz czas i pieniądze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skorzystaj-z-promocji-hp-latex-_4-lata-gwarancji-na-glowice_.-drukuj-bez-obaw%21,383516,artykul.html

Teraz wszystko jest proste...

Dzięki promocyjnemu zakupowi zyskujesz nie tylko drukarkę HP Latex III generacji, ale także bezpieczeństwo i możliwość nieprzerwanego druku, dzięki gwarantowanej w okresie 4 lat puli 24 sztuk głowic drukujących. Głowice HP Latex Thermal Inkjet 831 to niezawodność, wysoka jakość druku oraz wszechstronności. Co istotne, wymiana głowic HP Latex Thermal Inkjet jest tak szybka i prosta, że nie wymaga oczekiwania na pojawienie się serwisanta w Twojej firmie. Bez najmniejszego problemu wymiany dokonuje operator drukarki, a kalibracja głowicy drukującej odbywa się automatycznie, jako jeden z elementów pracy drukarki.

W promocji, która obowiązuje w terminie od 1 sierpnia do 30 września br. biorą udział następujące modele drukarek HP Latex: HP Latex 335365375. Klient w ramach gwarancji na głowice, objętej niniejszą Promocją, otrzymuje do dyspozycji pulę gwarantowanych - 24 szt. głowic drukujących, które będą wydawane w następujący sposób:

  • 2 komplety (12 sztuk) przy dostawie urządzenia oraz
  • 12 sztuk, które będą wysyłane klientowi sukcesywnie, w ciągu 48 miesięcy od daty zakupu, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby.

To nie wszystko! Gwarantujemy bezpieczeństwo do kwadratu!

W ramach Promocji zapewnimy Ci brak kosztów eksploatacji głowic drukujących w ciągu prawie całego okresu finansowania zakupu drukarki. Oprócz gwarancji, która zyskujesz w ramach Promocji, korzystasz wciąż ze standardowej gwarancji na głowice drukujące do 1 litra przelanego tuszu HP Ink, oferowanej przez HP wraz z zakupem urządzenia.

Dlaczego wybraliśmy drukarki HP Latex III generacji?

Drukarki HP Latex III generacji to przełomowe i innowacyjne rozwiązanie technologiczne w segmencie małych i dużych urządzeń do druku wielkoformatowego, zapewniających wyższą jakość i trwałość wydruku bez konieczności laminowania, znaczną odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie, a także łatwą obsługę i większą wydajność. Brak odpadów i natychmiast suche wydruki wprost przekładają się na oszczędność czasu i pieniędzy, a tym samym wzrost rentowności i konkurencyjności. Dodatkowo, w ramach programu HP Planet Partners gwarantowany jest bezpłatny zwrot materiałów eksploatacyjnych. Aby skorzystać z programu należy wejść na stronę hp.com/recycle oraz wybrać dogodną opcję zwrotu. Uczestnicy Programu otrzymują etykiety zwrotu z uiszczoną opłatą pocztową, koperty oraz kartony zbiorcze.

Zainteresowany?

Chciałbyś skorzystać z Promocji - wejdź na tą stronę. Dodatkowych informacji o Programie udzielą także Przedstawiciele Handlowi Integart.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nic dziwnego jeśli 1 głowica starcza na 2 litry tuszu.
Wynika z tego, że koszt przedruku 1 litra wynosi ok. 1000 zł, a na eko Rolandzie co najwyżej 100 zł jeśli maszyna jest zalana tanim zamiennikiem.
Np. Polkos sprzedaje litr drożej, bo już ponad 200 zeta - co łącznie z eksploatacją głowicy daje na maksa 300 zł , ..... a nie 1000!

avatar użytkownika
,

Głowica wytrzymuje znacznie dłużej, ale mniejsza o to. Bazując nawet na Pana przykładzie to koszt przedruku 1 litra nie wychodzi 1000 zł :) a około 660 zł..., a w rzeczywistości znacznie mniej. Jeśli Pana obliczenia są nie rzetelne to tym bardziej obawiamy się o przyjęte założenia do tej kalkulacji.

W razie wątpliwości służymy pomocą :)

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764