logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skrzypovita w męskim wydaniu

  PR 15.03.2021, przeczytano 891 razy
ilustracjastrzałka

Do produktów z portfolio Natur Produkt Zdrovit dołączyły dwie nowości skierowane do mężczyzn – szampon Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety Skrzypovita MEN. Oba produkty będą promowane w mediach, które do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skrzypovita-w-meskim-wydaniu,390616,artykul.html

Dobrze znana i lubiana na rynku seria Skrzypovita i Skrzypovita PRO skierowana do kobiet wlasnie doczekała się swojego odpowiednika w męskim wydaniu. Natur Produkt Zdrovit w styczniu wypuścił na rynek dwa nowe produkty skierowane do mężczyzn z problemem wypadających i słabych włosów. Jest to szampon przeciw wypadaniu włosów Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety w tabletkach Skrzypovita MEN.

Obie nowości od połowy marca będą promowane w TV. W ostatnich sekundach spotu, który dotyczy zalet szamponu, będzie informacja również o suplemencie. Kampania, która wystartowała dziś będzie realizowana w TVP 1 i TVP 2 oraz w tematycznych kanałach TVP, jak również na głównej antenie Polsatu i ich kanałach tematycznych. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media, za realizację spotu odpowiada Peppers Ghost.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764