logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczna sprzedaż na Facebooku i Instagramie – nowy moduł Prestashop

  PR 16.02.2021, przeczytano 457 razy

Facebook i Instagram mają już 1,7 mld aktywnych użytkowników. W Polsce korzysta z nich nawet trzech na czterech internautów. W dobie pandemii i przyspieszonego wzrostu e-commerce media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem bezpośredniej sprzedaży. Aby ułatwić interakcje z klientami, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz zaopatrzeniem sklepów internetowych platforma PrestaShop wprowadziła nowy moduł. Umożliwia on kompleksową integrację kont na Facebooku i Instagramie z e-sklepem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skuteczna-sprzedaz-na-facebooku-i-instagramie-%E2%80%93-nowy-modul-prestashop,390244,artykul.html

Główne funkcje modułu PrestaShop Facebook to:

  • Centralizacja zarządzaniem kontami Facebook Business Manager, Facebook Page, Ad Account oraz Instagram Business Account na pozimie interfejsu platformy PrestaShop.
  • Szybki eksport katalogu produktów na Facebooka i Instagrama, automatyczna synchronizacja oraz codzienne powiadomienia o cenach i dostępności produktów.
  • Analiza efektywności kampanii reklamowych na Facebooku i automatyczne wdrożenie modułu Facebook Pixel oraz API konwersji.
  • Wtyczka Messenger zintegrowana z platformą PrestaShop umożliwiająca bezpośrednie interakcje klientów z firmą i zwiększanie ich zaangażowania.

Wszystkie konta w jednym miejscu

Moduł PrestaShop Facebook ułatwia codzienne zarządzanie aktywnością sklepu na Facebooku i Instagramie z poziomu interfejsu platformy PrestaShop. Nowy moduł umożliwia mierzenie i optymalizację kampanii reklamowych m.in. na podstawie zachowań osób odwiedzających sklep internetowy oraz analizy odwiedzanych przez użytkowników stron czy dodawanych do koszyka produktów. Pozwala także na synchronizację katalogu produktów na stronie internetowej z tym prezentowanym w mediach społecznościowych. Narzędzie zapewnia m.in. codzienne automatyczne powiadomienia o cenach i dostępności produktów oraz połączenie wtyczki Messenger z platformą PrestaShop. Ułatwia to bieżącą komunikację i wielokanałowe interakcje z klientami, poprawiając doświadczenie zakupowe.

Moduł pozwala także zwiększać widoczność sklepu i konwersję, a tym samym osiągać lepsze wyniki sprzedaży. Opracowano go na podstawie badań przeprowadzonych wśród e-sprzedawców, które wskazało najważniejsze potrzeby sklepów internetowych. Moduł jest dostępny przez interfejs PrestaShop w ośmiu językach, w tym w wersji polskiej.

– Sprzedaż w mediach społecznościowych, czyli social commerce, dynamicznie się rozwinęła w ostatnich miesiącach i będzie odgrywała znaczącą rolę w branży e-commerce w 2021 roku. Nowy moduł został zaprojektowany tak, aby e-sklepy mogły w pełni korzystać z potencjału Facebooka i Instagrama w rozwijaniu biznesu. Klienci oczekują coraz większej interakcji z markami, dlatego tak istotne staje się integrowanie działań e-sklepu w social media. Dzięki automatyzacji nie wymaga to od sprzedawców dodatkowego zaangażowania ani czasu – wskazuje Matthieu Bondu, Country Manager w PrestaShop.

Źródło: PrestaShop

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764