logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczność reklamy wielkoformatowej na 1. Akademii Atrium

   25.11.2012, przeczytano 1896 razy
ilustracjastrzałka

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbędzie się 30 listopada 2012 w Opolu, na którym to uczestnicy dowiedzą się co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skutecznosc-reklamy-wielkoformatowej-na-1.-akademii-atrium,17316,artykul.html

AA #1: „Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona” czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej?

30 listopada 2012 odbędzie pierwsze spotkanie nowego cyklu, które w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadzi wykładowca i projektant - Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Eurobank, Fundacja Krzyżowa dla porozumienia europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Na Akademii Atrium #1 uczestnicy poznają koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawi funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Padnie słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostanie kluczowe zagadnienie... dlaczego nie można nie robić reklamy.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych będą mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć w akcji najnowszy ploter eko-solwentowy - Zenith A1802S.

Portal Signs.pl objął Akademię patronatem medialnym.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764