logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczność reklamy wielkoformatowej na 1. Akademii Atrium

   25.11.2012, przeczytano 1952 razy
ilustracjastrzałka

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbędzie się 30 listopada 2012 w Opolu, na którym to uczestnicy dowiedzą się co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skutecznosc-reklamy-wielkoformatowej-na-1.-akademii-atrium,17316,artykul.html

AA #1: „Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona” czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej?

30 listopada 2012 odbędzie pierwsze spotkanie nowego cyklu, które w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadzi wykładowca i projektant - Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Eurobank, Fundacja Krzyżowa dla porozumienia europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Na Akademii Atrium #1 uczestnicy poznają koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawi funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Padnie słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostanie kluczowe zagadnienie... dlaczego nie można nie robić reklamy.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych będą mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć w akcji najnowszy ploter eko-solwentowy - Zenith A1802S.

Portal Signs.pl objął Akademię patronatem medialnym.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764