logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczność reklamy wielkoformatowej na 1. Akademii Atrium

   25.11.2012, przeczytano 1897 razy
ilustracjastrzałka

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbędzie się 30 listopada 2012 w Opolu, na którym to uczestnicy dowiedzą się co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skutecznosc-reklamy-wielkoformatowej-na-1.-akademii-atrium,17316,artykul.html

AA #1: „Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona” czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej?

30 listopada 2012 odbędzie pierwsze spotkanie nowego cyklu, które w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadzi wykładowca i projektant - Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Eurobank, Fundacja Krzyżowa dla porozumienia europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Na Akademii Atrium #1 uczestnicy poznają koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawi funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Padnie słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostanie kluczowe zagadnienie... dlaczego nie można nie robić reklamy.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych będą mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć w akcji najnowszy ploter eko-solwentowy - Zenith A1802S.

Portal Signs.pl objął Akademię patronatem medialnym.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764