logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczny marketing restauracji - bezpłatne warsztaty

  PR 13.09.2018, przeczytano 207 razy

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków. Rosnąca popularność jadania na mieście stwarza wyzwanie dla restauratorów. Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza mogą nie zagwarantować sukcesu restauracji, jeśli nie będą one szły w parze ze skuteczną promocją. Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub Agata Zarębska, współzałożycielka portalu Jemy w Łodzi pomoże przyszłym oraz obecnym restauratorom poznać metody promocji lokalu gastronomicznego, zwiększając szansę na jego sukces na rynku lokalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skuteczny-marketing-restauracji---bezplatne-warsztaty,37885,artykul.html

Nie tylko liczba otwierających łódzkich restauracji co roku pozytywnie zaskakuje tutejszych oraz przyjezdnych smakoszy, którzy ciekawi są nowych smaków. To również zróżnicowanie oferty, dzięki któremu w jednym mieście skosztować możemy potraw z niemalże wszystkich zakątków świata. W jaki sposób właściciel restauracji może przyciągnąć do siebie nowego klienta oraz przekonać go do kolejnej wizyty? Restauratorzy spotykają się z nie lada wyzwaniem, aby skutecznie wypromować nową restaurację i wyróżnić się spośród gąszczu innych, również nowo powstałych, bowiem wiele z nich opartych jest o wcześniejsze doświadczenie założyciela. Jednak fachowa wiedza może stworzyć zupełnie nowe możliwości i rzucić inne światło na dotychczasowe działania promocyjne.

Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki skutecznego marketingu w branży gastronomicznej przedstawi ekspertka Agata Zarębska, współprowadząca portal Jemy w Łodzi i konsultantka w firmie IDB Consulting. Uczestnicy poznają tajniki kształtowania wizerunku, organizacji skutecznych promocji, prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy metody dotarcia do klientów i utrzymania ich lojalności.

Jemy w Łodzi to jedyny portal internetowy w całości poświęcony łódzkim restauracjom i kulinarnemu życiu miasta. Stanowi ważne źródło informacji dla każdej osoby związanej z gastronomią. Jego założycielki, Izabella Borowska oraz Agata Zarębska są organizatorkami Łódzkich Nagród Kulinarnych, wydarzeń kulinarnych (Jemy w Łodzi Food Fest, Święta Czekolady, Festiwalu Ramenu, Wielkiego Święta Pizzy, Łódzkiego Festiwalu Burgerów), autorkami książek kulinarnych (Łódzka Kuchnia Czterech Kultur i Łódzka Kuchnia Regionalna) oraz jurorkami w różnego rodzaju tematycznych konkursach (m.in. Festiwalu Zielone Smaki, Tygla Smaku czy Polskiego Producenta Żywności). Od kilkunastu lat związane ze światem gastronomii. Na co dzień doradzają, jak otwierać i prowadzić restauracje.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764