logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczny marketing restauracji - bezpłatne warsztaty

  PR 13.09.2018, przeczytano 162 razy

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków. Rosnąca popularność jadania na mieście stwarza wyzwanie dla restauratorów. Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza mogą nie zagwarantować sukcesu restauracji, jeśli nie będą one szły w parze ze skuteczną promocją. Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub Agata Zarębska, współzałożycielka portalu Jemy w Łodzi pomoże przyszłym oraz obecnym restauratorom poznać metody promocji lokalu gastronomicznego, zwiększając szansę na jego sukces na rynku lokalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skuteczny-marketing-restauracji---bezplatne-warsztaty,37885,artykul.html

Nie tylko liczba otwierających łódzkich restauracji co roku pozytywnie zaskakuje tutejszych oraz przyjezdnych smakoszy, którzy ciekawi są nowych smaków. To również zróżnicowanie oferty, dzięki któremu w jednym mieście skosztować możemy potraw z niemalże wszystkich zakątków świata. W jaki sposób właściciel restauracji może przyciągnąć do siebie nowego klienta oraz przekonać go do kolejnej wizyty? Restauratorzy spotykają się z nie lada wyzwaniem, aby skutecznie wypromować nową restaurację i wyróżnić się spośród gąszczu innych, również nowo powstałych, bowiem wiele z nich opartych jest o wcześniejsze doświadczenie założyciela. Jednak fachowa wiedza może stworzyć zupełnie nowe możliwości i rzucić inne światło na dotychczasowe działania promocyjne.

Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki skutecznego marketingu w branży gastronomicznej przedstawi ekspertka Agata Zarębska, współprowadząca portal Jemy w Łodzi i konsultantka w firmie IDB Consulting. Uczestnicy poznają tajniki kształtowania wizerunku, organizacji skutecznych promocji, prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy metody dotarcia do klientów i utrzymania ich lojalności.

Jemy w Łodzi to jedyny portal internetowy w całości poświęcony łódzkim restauracjom i kulinarnemu życiu miasta. Stanowi ważne źródło informacji dla każdej osoby związanej z gastronomią. Jego założycielki, Izabella Borowska oraz Agata Zarębska są organizatorkami Łódzkich Nagród Kulinarnych, wydarzeń kulinarnych (Jemy w Łodzi Food Fest, Święta Czekolady, Festiwalu Ramenu, Wielkiego Święta Pizzy, Łódzkiego Festiwalu Burgerów), autorkami książek kulinarnych (Łódzka Kuchnia Czterech Kultur i Łódzka Kuchnia Regionalna) oraz jurorkami w różnego rodzaju tematycznych konkursach (m.in. Festiwalu Zielone Smaki, Tygla Smaku czy Polskiego Producenta Żywności). Od kilkunastu lat związane ze światem gastronomii. Na co dzień doradzają, jak otwierać i prowadzić restauracje.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764