logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczny marketing restauracji - bezpłatne warsztaty

  PR 13.09.2018, przeczytano 252 razy

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków. Rosnąca popularność jadania na mieście stwarza wyzwanie dla restauratorów. Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza mogą nie zagwarantować sukcesu restauracji, jeśli nie będą one szły w parze ze skuteczną promocją. Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub Agata Zarębska, współzałożycielka portalu Jemy w Łodzi pomoże przyszłym oraz obecnym restauratorom poznać metody promocji lokalu gastronomicznego, zwiększając szansę na jego sukces na rynku lokalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skuteczny-marketing-restauracji---bezplatne-warsztaty,37885,artykul.html

Nie tylko liczba otwierających łódzkich restauracji co roku pozytywnie zaskakuje tutejszych oraz przyjezdnych smakoszy, którzy ciekawi są nowych smaków. To również zróżnicowanie oferty, dzięki któremu w jednym mieście skosztować możemy potraw z niemalże wszystkich zakątków świata. W jaki sposób właściciel restauracji może przyciągnąć do siebie nowego klienta oraz przekonać go do kolejnej wizyty? Restauratorzy spotykają się z nie lada wyzwaniem, aby skutecznie wypromować nową restaurację i wyróżnić się spośród gąszczu innych, również nowo powstałych, bowiem wiele z nich opartych jest o wcześniejsze doświadczenie założyciela. Jednak fachowa wiedza może stworzyć zupełnie nowe możliwości i rzucić inne światło na dotychczasowe działania promocyjne.

Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki skutecznego marketingu w branży gastronomicznej przedstawi ekspertka Agata Zarębska, współprowadząca portal Jemy w Łodzi i konsultantka w firmie IDB Consulting. Uczestnicy poznają tajniki kształtowania wizerunku, organizacji skutecznych promocji, prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy metody dotarcia do klientów i utrzymania ich lojalności.

Jemy w Łodzi to jedyny portal internetowy w całości poświęcony łódzkim restauracjom i kulinarnemu życiu miasta. Stanowi ważne źródło informacji dla każdej osoby związanej z gastronomią. Jego założycielki, Izabella Borowska oraz Agata Zarębska są organizatorkami Łódzkich Nagród Kulinarnych, wydarzeń kulinarnych (Jemy w Łodzi Food Fest, Święta Czekolady, Festiwalu Ramenu, Wielkiego Święta Pizzy, Łódzkiego Festiwalu Burgerów), autorkami książek kulinarnych (Łódzka Kuchnia Czterech Kultur i Łódzka Kuchnia Regionalna) oraz jurorkami w różnego rodzaju tematycznych konkursach (m.in. Festiwalu Zielone Smaki, Tygla Smaku czy Polskiego Producenta Żywności). Od kilkunastu lat związane ze światem gastronomii. Na co dzień doradzają, jak otwierać i prowadzić restauracje.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764