logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczny marketing restauracji - bezpłatne warsztaty

  PR 13.09.2018, przeczytano 195 razy

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków. Rosnąca popularność jadania na mieście stwarza wyzwanie dla restauratorów. Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza mogą nie zagwarantować sukcesu restauracji, jeśli nie będą one szły w parze ze skuteczną promocją. Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub Agata Zarębska, współzałożycielka portalu Jemy w Łodzi pomoże przyszłym oraz obecnym restauratorom poznać metody promocji lokalu gastronomicznego, zwiększając szansę na jego sukces na rynku lokalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skuteczny-marketing-restauracji---bezplatne-warsztaty,37885,artykul.html

Nie tylko liczba otwierających łódzkich restauracji co roku pozytywnie zaskakuje tutejszych oraz przyjezdnych smakoszy, którzy ciekawi są nowych smaków. To również zróżnicowanie oferty, dzięki któremu w jednym mieście skosztować możemy potraw z niemalże wszystkich zakątków świata. W jaki sposób właściciel restauracji może przyciągnąć do siebie nowego klienta oraz przekonać go do kolejnej wizyty? Restauratorzy spotykają się z nie lada wyzwaniem, aby skutecznie wypromować nową restaurację i wyróżnić się spośród gąszczu innych, również nowo powstałych, bowiem wiele z nich opartych jest o wcześniejsze doświadczenie założyciela. Jednak fachowa wiedza może stworzyć zupełnie nowe możliwości i rzucić inne światło na dotychczasowe działania promocyjne.

Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki skutecznego marketingu w branży gastronomicznej przedstawi ekspertka Agata Zarębska, współprowadząca portal Jemy w Łodzi i konsultantka w firmie IDB Consulting. Uczestnicy poznają tajniki kształtowania wizerunku, organizacji skutecznych promocji, prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy metody dotarcia do klientów i utrzymania ich lojalności.

Jemy w Łodzi to jedyny portal internetowy w całości poświęcony łódzkim restauracjom i kulinarnemu życiu miasta. Stanowi ważne źródło informacji dla każdej osoby związanej z gastronomią. Jego założycielki, Izabella Borowska oraz Agata Zarębska są organizatorkami Łódzkich Nagród Kulinarnych, wydarzeń kulinarnych (Jemy w Łodzi Food Fest, Święta Czekolady, Festiwalu Ramenu, Wielkiego Święta Pizzy, Łódzkiego Festiwalu Burgerów), autorkami książek kulinarnych (Łódzka Kuchnia Czterech Kultur i Łódzka Kuchnia Regionalna) oraz jurorkami w różnego rodzaju tematycznych konkursach (m.in. Festiwalu Zielone Smaki, Tygla Smaku czy Polskiego Producenta Żywności). Od kilkunastu lat związane ze światem gastronomii. Na co dzień doradzają, jak otwierać i prowadzić restauracje.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764