logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skylark Films - nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory

  PR 23.10.2018, przeczytano 498 razy

Od września br. w Agorze działa studio Skylark Films, łączące kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych - wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz oryginalnych serii dla stacji telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skylark-films---nowe-studio-kreacji-i-produkcji-filmowej-w-strukturach-agory,379851,artykul.html

Ponadto Skylark Films zapewnia zleceniodawcom wszechstronną pomoc w zakresie komunikacji marketingowej, która obejmuje usługi konsultingowe w procesie tworzenia strategii dla marki oraz opartą o nią i odpowiednio dostosowaną do wybranych kanałów dotarcia kreację.

Skylark Films zatrudnia również uzdolnionych reżyserów dźwięku oraz fachowców z dziedzin kluczowych dla postprodukcji filmowej, m.in. specjalistów od motion design, VFX, 2D/3D graphics, color gradingu i montażu. Zespół dysponuje profesjonalnym sprzętem oraz posiada niezależne studio dźwiękowe i studio nagrań, w którym już teraz realizowanych jest blisko kilkaset produkcji miesięcznie. Obecność Skylark Films w strukturach Agory dodatkowo umożliwia klientom studia skorzystanie z potencjału reklamowego marek i mediów z Grupy Agora.

Szefem Skylark Films oraz producentem wiodącym został Arthur Czernik, który w ostatnich latach współpracował z Agorą i spółką NEXT FILM przy realizacji pełnometrażowych filmów fabularnych. Jest absolwentem szkoły filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując zarówno w obszarze produkcji, jak i reżyserii – m.in. z takimi twórcami, jak Krzysztof Zanussi, Jan Komasa, Filip Zylber, Kinga Dębska czy Jan Kidawa-Błoński. Swoje ostatnie działania skupił na tworzeniu struktury kreatywnej i produkcyjnej nowego studia.

Stanowisko dyrektora kreatywnego Skylark Films objął Jacek Praszałek, który poprzednio przez wiele lat związany był z międzynarodowymi agencjami reklamowymi, m.in. Saatchi & Saatchi oraz DDB. To twórca zintegrowanych kampanii dla największych klientów, w tym m.in. Procter & Gamble, Toyoty, Carlsberga, ING Nationale Nederlanden, T-Mobile, Wedla czy Maspexu. Jego prace zostały docenione przez jury najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursów branżowych, m.in. KTR, Kreatura, Cannes Lions oraz Golden Drum. W Skylark Films Jacek Praszałek odpowiada za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, tworzenie konceptów kreatywnych oraz nadzór nad ich realizacją.

Skylark Films jest częścią Doradztwa Mediowego, które specjalizuje się w kompleksowych, wielomediowych rozwiązaniach dla klientów reklamowych. Wykorzystując wzajemną synergię mediów, świadczy profesjonalne usługi w zakresie planowania i zakupu reklam.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764