logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skylark Films - nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory

  PR 23.10.2018, przeczytano 436 razy

Od września br. w Agorze działa studio Skylark Films, łączące kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych - wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz oryginalnych serii dla stacji telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skylark-films---nowe-studio-kreacji-i-produkcji-filmowej-w-strukturach-agory,379851,artykul.html

Ponadto Skylark Films zapewnia zleceniodawcom wszechstronną pomoc w zakresie komunikacji marketingowej, która obejmuje usługi konsultingowe w procesie tworzenia strategii dla marki oraz opartą o nią i odpowiednio dostosowaną do wybranych kanałów dotarcia kreację.

Skylark Films zatrudnia również uzdolnionych reżyserów dźwięku oraz fachowców z dziedzin kluczowych dla postprodukcji filmowej, m.in. specjalistów od motion design, VFX, 2D/3D graphics, color gradingu i montażu. Zespół dysponuje profesjonalnym sprzętem oraz posiada niezależne studio dźwiękowe i studio nagrań, w którym już teraz realizowanych jest blisko kilkaset produkcji miesięcznie. Obecność Skylark Films w strukturach Agory dodatkowo umożliwia klientom studia skorzystanie z potencjału reklamowego marek i mediów z Grupy Agora.

Szefem Skylark Films oraz producentem wiodącym został Arthur Czernik, który w ostatnich latach współpracował z Agorą i spółką NEXT FILM przy realizacji pełnometrażowych filmów fabularnych. Jest absolwentem szkoły filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując zarówno w obszarze produkcji, jak i reżyserii – m.in. z takimi twórcami, jak Krzysztof Zanussi, Jan Komasa, Filip Zylber, Kinga Dębska czy Jan Kidawa-Błoński. Swoje ostatnie działania skupił na tworzeniu struktury kreatywnej i produkcyjnej nowego studia.

Stanowisko dyrektora kreatywnego Skylark Films objął Jacek Praszałek, który poprzednio przez wiele lat związany był z międzynarodowymi agencjami reklamowymi, m.in. Saatchi & Saatchi oraz DDB. To twórca zintegrowanych kampanii dla największych klientów, w tym m.in. Procter & Gamble, Toyoty, Carlsberga, ING Nationale Nederlanden, T-Mobile, Wedla czy Maspexu. Jego prace zostały docenione przez jury najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursów branżowych, m.in. KTR, Kreatura, Cannes Lions oraz Golden Drum. W Skylark Films Jacek Praszałek odpowiada za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, tworzenie konceptów kreatywnych oraz nadzór nad ich realizacją.

Skylark Films jest częścią Doradztwa Mediowego, które specjalizuje się w kompleksowych, wielomediowych rozwiązaniach dla klientów reklamowych. Wykorzystując wzajemną synergię mediów, świadczy profesjonalne usługi w zakresie planowania i zakupu reklam.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764