logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skylark Films - nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory

  PR 23.10.2018, przeczytano 820 razy

Od września br. w Agorze działa studio Skylark Films, łączące kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych - wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz oryginalnych serii dla stacji telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skylark-films---nowe-studio-kreacji-i-produkcji-filmowej-w-strukturach-agory,379851,artykul.html

Ponadto Skylark Films zapewnia zleceniodawcom wszechstronną pomoc w zakresie komunikacji marketingowej, która obejmuje usługi konsultingowe w procesie tworzenia strategii dla marki oraz opartą o nią i odpowiednio dostosowaną do wybranych kanałów dotarcia kreację.

Skylark Films zatrudnia również uzdolnionych reżyserów dźwięku oraz fachowców z dziedzin kluczowych dla postprodukcji filmowej, m.in. specjalistów od motion design, VFX, 2D/3D graphics, color gradingu i montażu. Zespół dysponuje profesjonalnym sprzętem oraz posiada niezależne studio dźwiękowe i studio nagrań, w którym już teraz realizowanych jest blisko kilkaset produkcji miesięcznie. Obecność Skylark Films w strukturach Agory dodatkowo umożliwia klientom studia skorzystanie z potencjału reklamowego marek i mediów z Grupy Agora.

Szefem Skylark Films oraz producentem wiodącym został Arthur Czernik, który w ostatnich latach współpracował z Agorą i spółką NEXT FILM przy realizacji pełnometrażowych filmów fabularnych. Jest absolwentem szkoły filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując zarówno w obszarze produkcji, jak i reżyserii – m.in. z takimi twórcami, jak Krzysztof Zanussi, Jan Komasa, Filip Zylber, Kinga Dębska czy Jan Kidawa-Błoński. Swoje ostatnie działania skupił na tworzeniu struktury kreatywnej i produkcyjnej nowego studia.

Stanowisko dyrektora kreatywnego Skylark Films objął Jacek Praszałek, który poprzednio przez wiele lat związany był z międzynarodowymi agencjami reklamowymi, m.in. Saatchi & Saatchi oraz DDB. To twórca zintegrowanych kampanii dla największych klientów, w tym m.in. Procter & Gamble, Toyoty, Carlsberga, ING Nationale Nederlanden, T-Mobile, Wedla czy Maspexu. Jego prace zostały docenione przez jury najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursów branżowych, m.in. KTR, Kreatura, Cannes Lions oraz Golden Drum. W Skylark Films Jacek Praszałek odpowiada za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, tworzenie konceptów kreatywnych oraz nadzór nad ich realizacją.

Skylark Films jest częścią Doradztwa Mediowego, które specjalizuje się w kompleksowych, wielomediowych rozwiązaniach dla klientów reklamowych. Wykorzystując wzajemną synergię mediów, świadczy profesjonalne usługi w zakresie planowania i zakupu reklam.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764