logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skyn ratuje intymność w kampanii „Save Intimacy”

  PR 19.07.2018, przeczytano 1703 razy

Stała obserwacja najnowszych trendów i zachowań społecznych pozwoliła na dołączenie nowego wątku do komunikacji marki SKYN, która prowadzona jest niezmiennie od 2015 r. i porusza się w obrębie hasła „Feel everything. Poczuj wszystko”. Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii - gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skyn-ratuje-intymnosc-w-kampanii-_save-intimacy_,37306,artykul.html

Kampania Save Intimacy przypomina o tym, jak ważna w związkach jest intymność, o której tak często zapominamy na rzecz życia toczącego się w sieci, na portalach społecznościowych czy w aplikacjach mobilnych. SKYN mówiąc o tym poważnym problemie dzisiejszych czasów, czyli oddalaniu się od siebie w realnym świecie, prezentuje swój sposób na pozytywne wykorzystanie technologii w relacjach międzyludzkich - nowatorskiego materiału SKYNFEEL, obecnego we wszystkich prezerwatywach marki SKYN.

Przekornie do tematu działania w ramach Save Intimacy prowadzone są z wykorzystaniem wielu narzędzi koncentrujących się na sferze online. Ten zabieg ma na celu zapewnić jak najszersze dotarcie z przekazem do millenialsów, stanowiących target grupę tej kampanii.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania social media skupia się na kanałach marki na Facebooku, Instagramie oraz Youtubie, gdzie prowadzone są silne działania świadomościowe wraz z promocją spotu reklamowego. Kampania digital marketingowa opiera się przede wszystkim na aktywnościach social media oraz display. Działania wspierane są współpracą nawiązaną z portalem Filmweb, który cyklicznie udostępnia swój serwis pod materiały brandingowe marki oraz tworzy specjalne sekcje, przygotowane na wyłączność kampanii Save Intimacy. Spot reklamowy, emitowany w kanałach telewizyjnych jest polską adaptacją spotu globalnego. Do oryginalnej reklamy została dodana dodatkowa plansza, aby przystosować materiał do wymogów lokalnego rynku i oczekiwań polskiego konsumenta. Materiał po zmianach został pozytywnie przyjęty przez badaną grupę odbiorców i lepiej oceniony niż oryginał, trafiając tym samym do szerokiej dystrybucji telewizyjnej.

Bieżące kampanie wspierane są działaniami PR skoncentrowanymi przede wszystkim na mediach online z kategorii serwisów kobiecych i lifestylowych. Równocześnie prowadzona jest kampania influencerska na platformie Instagram, której celem jest budowanie świadomości, poszerzając tym samym potencjalną grupę konsumentów. Oprócz działań w sferze online trwa także kampania trade marketingowa w postaci nośników reklamy BTL na terenach sklepów, oferujących produkty marki SKYN. 

Kampania rozpoczęła się na początku czerwca i potrwa do końca lipca 2018 r. Za działania w ramach kampanii Save Intimacy odpowiedzialna jest agencja buzz. (social media). Usługi agencji obejmują adaptację kampanii na rynek polski, w tym kampanię social media, kampanię digital marketingową, kampanię trade marketingową (nośniki BTL) oraz marketing rekomendacji - buzz.club i Public Relations - buzz.relations. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavamaker.

Źródło: SKYN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764