logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu: „Stay and f*** at home”

  PR 01.04.2020, przeczytano 1088 razy
ilustracjastrzałka

Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-skyn-zacheca-ludzi-do-pozostania-w-domu%3A-_stay-and-f%2A%2A%2A-at-home_,386365,artykul.html

Aby spowolnić rozprzestrzenianie się COVID-19 ludzie na całym świecie są zachęcani i upoważnieni do pozostania w domu. Starając się powtrzymać wirusa i zapewnić ludziom bezpieczeństwo, dystans społeczny jest przedstawiany jako najlepsza forma walki. W Internecie ludzie w dużym stopniu wspierają ten ważny środek zapobiegawczy, używając hastagów: #staythefhome i #staythefuckhome.

Biorąc pod uwagę zamieszanie i niepewność w czasach narzuconego odosobnienia marka SKYN, ekspert ds. intymności, wnosi cenną wartość – prezentując przyjemniejszą formę kwarantanny niż oglądanie seriali przez cały dzień. SKYN wspiera ruch dystansowania społecznego, wykorzystując przyjemność jako silną zachętę.

ilustracjastrzałka

Aby podzielić się swoim przesłaniem SKYN dociera do miejsc, w których aktualnie wszyscy są obecni – online. Marka będzie publikować treści w myśl idei: „Zróbcie sobie dobrze i zostańcie w domu” oraz „Lepiej dochodzić niż wychodzić” zmuszając tym samym ludzi do pozostania w domach. Cała inicjatywa opowiada się za sposobami jak najlepszego wykorzystania obecnej sytuacji.

W ciągu kilku najbliższych tygodni codziennie publikowane będą bieżące treści, takie jak „kalendarz przyjemności”. SKYN zdaje sobie sprawę, że dystans społeczny jest jedynym sposobem na spowolnienie rozprzestrzeniania się COVID-19. Marka przypomina o tym, że miłość jest dobrą odpowiedzią na wszystko.

ilustracjastrzałka

Koncept jest opracowany globalnie, za adaptację na polskim rynku odpowiada GRUPA BUKKO, która obsługuje kanały marki w mediach społecznościowych.

Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.

www.grupabukko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764