logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu: „Stay and f*** at home”

  PR 01.04.2020, przeczytano 210 razy
ilustracjastrzałka

Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-skyn-zacheca-ludzi-do-pozostania-w-domu%3A-_stay-and-f%2A%2A%2A-at-home_,386365,artykul.html

Aby spowolnić rozprzestrzenianie się COVID-19 ludzie na całym świecie są zachęcani i upoważnieni do pozostania w domu. Starając się powtrzymać wirusa i zapewnić ludziom bezpieczeństwo, dystans społeczny jest przedstawiany jako najlepsza forma walki. W Internecie ludzie w dużym stopniu wspierają ten ważny środek zapobiegawczy, używając hastagów: #staythefhome i #staythefuckhome.

Biorąc pod uwagę zamieszanie i niepewność w czasach narzuconego odosobnienia marka SKYN, ekspert ds. intymności, wnosi cenną wartość – prezentując przyjemniejszą formę kwarantanny niż oglądanie seriali przez cały dzień. SKYN wspiera ruch dystansowania społecznego, wykorzystując przyjemność jako silną zachętę.

ilustracjastrzałka

Aby podzielić się swoim przesłaniem SKYN dociera do miejsc, w których aktualnie wszyscy są obecni – online. Marka będzie publikować treści w myśl idei: „Zróbcie sobie dobrze i zostańcie w domu” oraz „Lepiej dochodzić niż wychodzić” zmuszając tym samym ludzi do pozostania w domach. Cała inicjatywa opowiada się za sposobami jak najlepszego wykorzystania obecnej sytuacji.

W ciągu kilku najbliższych tygodni codziennie publikowane będą bieżące treści, takie jak „kalendarz przyjemności”. SKYN zdaje sobie sprawę, że dystans społeczny jest jedynym sposobem na spowolnienie rozprzestrzeniania się COVID-19. Marka przypomina o tym, że miłość jest dobrą odpowiedzią na wszystko.

ilustracjastrzałka

Koncept jest opracowany globalnie, za adaptację na polskim rynku odpowiada GRUPA BUKKO, która obsługuje kanały marki w mediach społecznościowych.

Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.

www.grupabukko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS
1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS, lidera rynku OOH w Polsce, dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764