logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skyshowtime mianuje Hristinę Georgievą na stanowisko Chief Business Officera

  PR 30.06.2023, przeczytano 667 razy
ilustracja

SkyShowtime ogłosiło również dołączenie dwóch nowych osób do zespołu ds. strategii:  

  • Brett Horowitz dołącza z HBO Max jako Vice President of Commercial Strategy  
  • Anazia Budhwar dołącza z Netflixa jako Director of Content Strategy  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skyshowtime-mianuje-hristine-georgieva-na-stanowisko-chief-business-officera,400619,artykul.html

Prezes SkyShowtime, Monty Sarhan, ogłosił dziś, że Hristina Georgieva, która piastowała poprzednio wysokie stanowisko zarządcze w Disneyu, została mianowana na stanowisko Chief Business Officera w SkyShowtime.

Podlegając bezpośrednio Sarhanowi, Georgieva będzie kierować działem dystrybucji i partnerstw w SkyShowtime i będzie odpowiedzialna za rachunek zysków i start (P&L) z wszystkich przychodów B2B. W tej nowej roli Georgieva będzie nadzorować i kierować rozwojem nowych porozumień i partnerstw z dystrybutorami kablowymi, satelitarnymi i telekomunikacyjnymi, a także platformami, producentami urządzeń i innymi partnerami.

Georgieva wcześniej przez cztery lata pełniła funkcję Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development w Disneyu i była częścią zespołu, który uruchomił Disney+ w regionie EMEA, negocjując pierwsze umowy z partnerami kablowymi, satelitarnymi i telekomunikacyjnymi, w tym na wielu terytoriach, na których w ostatnich miesiącach zadebiutował serwis SkyShowtime.  

W swojej karierze w branży medialnej Hristina Georgieva skupiała się na poszerzaniu sieci dystrybucji i zwiększaniu przychodów. Przed przejściem do Disneya zajmowała wysokie stanowiska w Fox Networks Group i Discovery, gdzie kierowała ogólnoeuropejskimi strategiami handlowymi, partnerstwami i dystrybucją. Georgieva będzie pracowała w londyńskim biurze SkyShowtime i dołączy do zespołu jeszcze w tym roku.

- Bardzo się cieszę, że mogę powitać Hristinę w zespole zarządzającym SkyShowtime. W trakcie swojej kariery osiągnęła imponujące wyniki jako osoba negocjująca i zawierająca umowy z licznymi partnerami. Ma wyjątkowe kwalifikacje do kierowania naszą sekcją dystrybucji i partnerstw w całej Europie. Jej bogate doświadczenie w rozszerzaniu sieci dystrybucji i zwiększaniu przychodów pomoże w kolejnej fazie rozwoju SkyShowtime - skomentował Monty Sarhan.

Nowa platforma streamingowa, która niedawno została uruchomiona na ponad dwudziestu europejskich rynkach w ciągu zaledwie pięciu miesięcy, nadal powiększa swoje zespoły w biurach w Amsterdamie, Budapeszcie, Kopenhadze, Londynie, Madrycie, Sztokholmie i Warszawie.

- Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu SkyShowtime, szczególnie w tak ekscytującym momencie ich przygody, niedługo po wejściu na liczne europejskie rynki - powiedziała Georgieva. - Z niecierpliwością czekam na współpracę z Montym i zespołem SkyShowtime, aby rozwijać działalność firmy, nawiązywać nowe partnerstwa z dystrybutorami i innymi partnerami oraz pomagać w dostarczaniu kultowej, wysokiej jakości rozrywki jak największej liczbie odbiorców.  

Sarhan ogłosił również zatrudnienie dwóch kolejnych managerów wyższego szczebla, którzy przejdą do SkyShowtime z innych dużych serwisów streamingowych. Obie osoby będą częścią nowo utworzonego zespołu ds. strategii i podlegać będą bezpośrednio Roberto Soto, piastującemu stanowisko Chief Strategy Officera, który dołączył do SkyShowtime pod koniec ubiegłego roku z HBO Max.

Brett Horowitz został mianowany na stanowisko Vice President of Commercial Strategy, aby nadzorować strategię wzrostu liczby abonentów w segmentach D2C i B2B oraz wspierać zespoły marketingu, dystrybucji i partnerstw. Horowitz dołączył do SkyShowtime z HBO Max, gdzie pełnił szereg funkcji, w tym Head of Data, Insights, and Planning, a wcześniej przez ponad siedem lat był CFO w spółce HBO Nordics. Swoją karierę w branży mediów i rozrywki rozpoczął jako członek zespołu finansowego HBO w Nowym Jorku.  

ilustracjastrzałka

Anazia Budhwar dołącza jako Director of Content Strategy i będzie współpracować z zespołem odpowiadającym za programming w SkyShowtime, aby zoptymalizować strategię pozyskiwania i produkcji treści oryginalnych oraz zwiększania zaangażowania. Anazia Budhwar przechodzi do SkyShowtime z Netflixa, gdzie przez ponad trzy lata pełniła funkcję Strategy and Planning Lead. Wcześniej pracowała w NBCUniversal w Londynie.  

ilustracjastrzałka

- Te kolejne zatrudnienia pokazują, że SkyShowtime przyciąga najbardziej utalentowanych ekspertów w Europie. Jestem niezwykle dumny z zespołu, który tworzymy. Od czasu dołączenia do nas w zeszłym roku, Roberto wykonał świetną robotę, budując silną strategię marki. Brett i Anazia jeszcze bardziej wzmocnią jego zespół, wnosząc dodatkową wiedzę z zakresu streamingu i zwiększając nasze możliwości na kluczowych rynkach – podsumował Sarhan.

Źródło: SkyShowtime

www.skyshowtime.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakub Rybski w dziale informacji RMF FM
1 marca do zespołu dziennikarzy RMF FM dołączył Jakub Rybski. Pracuje jako reporter w warszawskim oddziale radia.
Marcowe nowości i wydarzenia w Radiu Nowy Świat
Od najbliższego piątku, 1 marca Radio Nowy Świat zaprasza na nowy cykl „Między książkami” w audycji „Poranna Manna”. Co tydzień znakomity literaturoznawca, profesor i rektor Uniwersytetu Śląskiego Ryszard Koziołek będzie rozmawiał z redaktorem Wojciechem Mannem o książkach - tych najnowszych, ale także tych, które trzeba przeczytać i które...
Nowa oprawa TVN z argentyńską pomocą
Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie. To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga,...
PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych...
Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764