logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skyshowtime rozpoczyna produkcję własną w Polsce

  PR 15.02.2024, przeczytano 640 razy

Przedstawiciele serwisu SkyShowtime ogłosili dzisiaj, że firma rozpoczyna produkcję własną w Polsce. Pierwszą lokalną produkcją oryginalną realizowaną na zamówienie serwisu będzie polski serial SkyShowtime Original Śleboda. To kolejny krok w strategii firmy, która poprzez swoje zaangażowanie na lokalnych rynkach, chce poszerzać ofertę programową o seriale tworzone z myślą o widzach na poszczególnych rynkach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skyshowtime-rozpoczyna-produkcje-wlasna-w-polsce,403144,artykul.html

Serial SkyShowtime Original Śleboda oparty zostanie na pierwszej części popularnej serii etno-kryminałów autorstwa Małgorzaty Fugiel-Kuźmińskiej oraz Michała Kuźmińskiego. Producentką serialu jest Magdalena Szwedkowicz, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda.

Cieszę się, że rok od rozpoczęcia działalności w Europie Środkowo-Wschodniej, możemy ogłosić pierwszy polski serial oryginalny, który wyprodukowany zostanie na nasze zamówienie - Ślebodę. To dla nas ważny krok, którym chcemy zaznaczyć zaangażowanie w dostarczanie naszym odbiorcom wysokiej jakości lokalnych treści – powiedział Kai Finke, Chief Content Officer w SkyShowtime.

Więcej szczegółów dotyczących tego projektu zostanie ogłoszonych w późniejszym czasie.

Serwis SkyShowtime dostępny jest poprzez aplikację na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV i Samsung oraz bezpośrednio na stronie www.skyshowtime.com.

Serial SkyShowtime Original Śleboda powstanie na podstawie powieści kryminalnej autorstwa Małgorzaty Fugiel-Kuźmińskiej oraz Michała Kuźmińskiego, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Dolnośląskiego.

Źródło: SkyShowtime

www.skyshowtime.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google, znajdując się tym samym w gronie trzech certyfikowanych Sales Partnerów Google Marketing Platform, które mogą pochwalić się tym tytułem. Certyfikacja Digital TV dla Salestube oznacza, że w swoim portfolio ma ona obecnie wszystkie dostępne certyfikacje oferowane...
T-Mobile rozszerza ofertę o olimpijskie kanały Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i T-Mobile podpisały umowę o współpracy, w ramach której klienci operatora zyskają dostęp do kanałów Eurosportu relacjonujących przebieg Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. To najważniejsze w tym roku wydarzenie sportowe rozpocznie się już 26 lipca. 
W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764