logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śladem konturów

  PR 03.06.2022, przeczytano 407 razy
ilustracja

Kontur nadaje przestrzeni kształt. Formuje obiekty i pozwala im zaistnieć. Tworzy sytuacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sladem-konturow,396147,artykul.html

To właśnie on jest motywem przewodnim prac Kamila Lacha. Zbiór wybranych rysunków, grafik, obrazów, plakatów i innych realizacji artysty, zagości w galerii Traffic Design 3 czerwca.

Można w nich odnaleźć dużo przeżyć i codzienności wplecionej pomiędzy bloki i kamienice. Zwięzła, graficzna forma jest wynikiem tych zainteresowań, ale także potrzeby znalezienia oddechu w tym przesyconym wszystkim świecie.

- Kontur to dla mnie rysunek, taki pierwotny, bez zbędnych dodatków. Od zawsze determinuje mój proces twórczy, a ta wystawa jest w pewnym sensie jego dotychczasowym podsumowaniem. - Kamil Lach, artysta.

Otwarcie wystawy „Kontury” rozpocznie wernisaż 3 czerwca o 19.00. W kolejne dni galerię Traffic Design przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni będzie można odwiedzać bezpłatnie do 25 czerwca od czwartku do soboty między 12.00 a 16.00.

Kamil Lach – ilustrator i projektant graficzny, absolwent Grafiki na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Mieszka i pracuje we Wrocławiu, gdzie współtworzy studio projektowe Odra Studio oraz fundację wspierania kultury Salto. Zajmuje się przede wszystkim ilustracją oraz projektowaniem graficznym. Tworzy m.in. plakaty, okładki muzyczne, wydawnictwa, identyfikacje wizualne, murale i inne. W swoich pracach porusza proste z pozoru tematy, starając się opowiadać o nich przez pryzmat zainteresowań kulturą wizualną przestrzeni miejskiej.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

Dodatkowe informacje:

Wystawa jest finansowana ze środków Miasta Gdynia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału w kampanii świadomościowej skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału”  młodych Polaków kreatywnie...
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764