logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Slanted: Projektowanie graficzne po warszawsku

   28.11.2016, przeczytano 1661 razy

"Slanted" działa od 2004 roku zarówno jako magazyn jak i portal internetowy. Od samego początku zajmuje się pokazywaniem i opisywaniem współczesnego projektowania komunikacji wizualnej, między innymi typografii, ilustracji, grafiki użytkowej i fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slanted%3A-projektowanie-graficzne-po-warszawsku,30661,artykul.html

W każdy kolejnym numerze "Slanted" koncentruję się na prezentowaniu sceny projektowej z danego miasta lub kraju. W serii artykułów i wywiadów pismo stara się pokazać lokalne zjawiska i tendencje, najważniejszych projektantów oraz ich realizacje, a wszystko to w kontekście miejsca i historii. Do tej pory ukazało się 28 edycji magazynu, między innymi poświęconych współczesnej scenie dizajnu na Kubie, Nowym Jorku, Paryżu, Portugalii, Maroku czy Stambule.

Do numeru „Slanted Warsaw" poświęconego warszawskiej scenie projektowania graficznego dołączona jest specjalna dodatkowa publikacja z fotografiami Tomasza Tomaszewskiego.

Organizatorzy: Goethe-Institut, Biuro Kultury m.st. Warszawy, Super Salon, barStudio

3.12.2016
godz. 16:00, Super Salon, Chmielna 10, Warszawa
Spotkanie z autorami magazynu Julią Kahl i Larsem Harmsenem
godz. 18:30, Bar Studio, PKiN, Plac Defilad 1, Warszawa
Prezentacja numeru magazynu „Slanted Warsaw“. Udział biorą Julia Kahl, Lars Harmsen, Rene Wawrzkiewicz

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Magazyn Slanted Warsaw

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764