logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śląski tydzień w Wirtualnej Polsce

  PR 03.12.2018, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

WP rozpoczęła redakcyjną akcję „Śląski tydzień”, w której przybliża czytelnikom Śląsk i pokazuje region z nowej perspektywy. Wielki finał planowany jest w święto górników, zwane też Barbórką, które przypada 4 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slaski-tydzien-w-wirtualnej-polsce,380372,artykul.html

Przez najbliższy tydzień na Stronie Głównej WP ukażą się materiały, dzięki którym czytelnicy lepiej poznają Śląsk. Będą mieli okazję m.in. zgłębić tajemnice osiedla zbudowanego dla górników – Nikiszowca i poznać historie ludzi mieszkających w osobliwym bloku – katowickiej Superjednostce. Nie zabraknie też materiałów o śląskiej kuchni, języku i muzyce oraz wywiadów ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.

– Śląsk to wyjątkowy region  na mapie Polski i chcieliśmy tę wyjątkowość podkreślić. Przypadająca za kilka dni Barbórka to doskonała okazja, by pokazać, że Wirtualna Polska to nie tylko Warszawa, Gdańsk, czy Wrocław. Wielu naszych czytelników mieszka i pracuje właśnie na Śląsku – mówi Krzysztof Majak, dyrektor Strony Głównej WP.

Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy prezentuje zapowiedzi kolejnych publikacji. Łącznie powstanie kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.

– Chcemy odczarować „czarną legendę” regionu – mówi Aleksandra Gruszczyńska, wydawczyni WP, która sama pochodzi z Katowic – Pokażemy naszym użytkownikom, że jest to miejsce z niezwykłym potencjałem.

W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP #dziejesie, za pośrednictwem której można zgłaszać historie i komentować artykuły.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z października 2018 r. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,9 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 36 minut i 35 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ceremonia Otwarcia Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019 z rekordową oglądalnością
Aż 3,4 mln widzów (dane MOR*, 3,2 mln – dane NAM**) w momencie najwyższej oglądalności, zaś średnio 2,2 mln widzów (dane MOR*, prawie 2 mln – dane NAM**) obejrzało uroczystą Ceremonię Otwarcia Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019, jaka odbyła się w poniedziałkowe popołudnie w Teatrze Śląskim im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach. Polska...
Program „Misja Esport” odnotował znakomity wynik oglądalności odcinka, który był poświęcony premierze gry FIFA 20 oraz startowi drugiej edycji turnieju Ekstraklasa Games. Program obejrzano już ponad 590 tys. razy.
Tomasz Włodarczyk w Sport.pl
1 stycznia 2020 r. do zespołu serwisu Sport.pl dołączy Tomasz Włodarczyk, dotychczas wieloletni dziennikarz „Przeglądu Sportowego”. Wzmocni dział piłkarski serwisu przed gorącym okresem Euro 2020.
Gemius przejmuje pomiar ruchu internetowego w Danii
Firma Gemius podpisała trzyletnią umowę z Danske Medier Research (DMR), niezależnym dostawcą danych dla duńskiego indeksu online (Danish Online Index) - oficjalnego pomiaru duńskiego ruchu internetowego.
Spółka Yieldbird członkiem IAB Europe
W październiku br. spółka Yieldbird dołączyła do IAB Europe – wiodącej organizacji zrzeszającej podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej. Firma z Grupy Agora specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców została drugim polskim członkiem tego stowarzyszenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764