logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śląski tydzień w Wirtualnej Polsce

  PR 03.12.2018, przeczytano 282 razy
ilustracjastrzałka

WP rozpoczęła redakcyjną akcję „Śląski tydzień”, w której przybliża czytelnikom Śląsk i pokazuje region z nowej perspektywy. Wielki finał planowany jest w święto górników, zwane też Barbórką, które przypada 4 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slaski-tydzien-w-wirtualnej-polsce,380372,artykul.html

Przez najbliższy tydzień na Stronie Głównej WP ukażą się materiały, dzięki którym czytelnicy lepiej poznają Śląsk. Będą mieli okazję m.in. zgłębić tajemnice osiedla zbudowanego dla górników – Nikiszowca i poznać historie ludzi mieszkających w osobliwym bloku – katowickiej Superjednostce. Nie zabraknie też materiałów o śląskiej kuchni, języku i muzyce oraz wywiadów ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.

– Śląsk to wyjątkowy region  na mapie Polski i chcieliśmy tę wyjątkowość podkreślić. Przypadająca za kilka dni Barbórka to doskonała okazja, by pokazać, że Wirtualna Polska to nie tylko Warszawa, Gdańsk, czy Wrocław. Wielu naszych czytelników mieszka i pracuje właśnie na Śląsku – mówi Krzysztof Majak, dyrektor Strony Głównej WP.

Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy prezentuje zapowiedzi kolejnych publikacji. Łącznie powstanie kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.

– Chcemy odczarować „czarną legendę” regionu – mówi Aleksandra Gruszczyńska, wydawczyni WP, która sama pochodzi z Katowic – Pokażemy naszym użytkownikom, że jest to miejsce z niezwykłym potencjałem.

W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP #dziejesie, za pośrednictwem której można zgłaszać historie i komentować artykuły.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z października 2018 r. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,9 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 36 minut i 35 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764