logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śląski tydzień w Wirtualnej Polsce

  PR 03.12.2018, przeczytano 202 razy
ilustracjastrzałka

WP rozpoczęła redakcyjną akcję „Śląski tydzień”, w której przybliża czytelnikom Śląsk i pokazuje region z nowej perspektywy. Wielki finał planowany jest w święto górników, zwane też Barbórką, które przypada 4 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slaski-tydzien-w-wirtualnej-polsce,380372,artykul.html

Przez najbliższy tydzień na Stronie Głównej WP ukażą się materiały, dzięki którym czytelnicy lepiej poznają Śląsk. Będą mieli okazję m.in. zgłębić tajemnice osiedla zbudowanego dla górników – Nikiszowca i poznać historie ludzi mieszkających w osobliwym bloku – katowickiej Superjednostce. Nie zabraknie też materiałów o śląskiej kuchni, języku i muzyce oraz wywiadów ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.

– Śląsk to wyjątkowy region  na mapie Polski i chcieliśmy tę wyjątkowość podkreślić. Przypadająca za kilka dni Barbórka to doskonała okazja, by pokazać, że Wirtualna Polska to nie tylko Warszawa, Gdańsk, czy Wrocław. Wielu naszych czytelników mieszka i pracuje właśnie na Śląsku – mówi Krzysztof Majak, dyrektor Strony Głównej WP.

Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy prezentuje zapowiedzi kolejnych publikacji. Łącznie powstanie kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.

– Chcemy odczarować „czarną legendę” regionu – mówi Aleksandra Gruszczyńska, wydawczyni WP, która sama pochodzi z Katowic – Pokażemy naszym użytkownikom, że jest to miejsce z niezwykłym potencjałem.

W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP #dziejesie, za pośrednictwem której można zgłaszać historie i komentować artykuły.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z października 2018 r. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,9 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 36 minut i 35 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie
Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak...
Nowa aplikacja mobilna Rock Radia
Możliwość słuchania najlepszych rockowych utworów i ciekawych audycji, a do tego informacje o konkursach i akcjach specjalnych - to wszystko zapewnia nowa aplikacja Rock Radia. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem Android i - po raz pierwszy - iOS mogą włączyć program stacji na żywo w każdym miejscu, w którym mają dostęp do sieci internetowej.
Auto Świat Classic – Legendy PRL
W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.
Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami
„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu...
Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764