logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śląski tydzień w Wirtualnej Polsce

  PR 03.12.2018, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

WP rozpoczęła redakcyjną akcję „Śląski tydzień”, w której przybliża czytelnikom Śląsk i pokazuje region z nowej perspektywy. Wielki finał planowany jest w święto górników, zwane też Barbórką, które przypada 4 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slaski-tydzien-w-wirtualnej-polsce,380372,artykul.html

Przez najbliższy tydzień na Stronie Głównej WP ukażą się materiały, dzięki którym czytelnicy lepiej poznają Śląsk. Będą mieli okazję m.in. zgłębić tajemnice osiedla zbudowanego dla górników – Nikiszowca i poznać historie ludzi mieszkających w osobliwym bloku – katowickiej Superjednostce. Nie zabraknie też materiałów o śląskiej kuchni, języku i muzyce oraz wywiadów ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.

– Śląsk to wyjątkowy region  na mapie Polski i chcieliśmy tę wyjątkowość podkreślić. Przypadająca za kilka dni Barbórka to doskonała okazja, by pokazać, że Wirtualna Polska to nie tylko Warszawa, Gdańsk, czy Wrocław. Wielu naszych czytelników mieszka i pracuje właśnie na Śląsku – mówi Krzysztof Majak, dyrektor Strony Głównej WP.

Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy prezentuje zapowiedzi kolejnych publikacji. Łącznie powstanie kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.

– Chcemy odczarować „czarną legendę” regionu – mówi Aleksandra Gruszczyńska, wydawczyni WP, która sama pochodzi z Katowic – Pokażemy naszym użytkownikom, że jest to miejsce z niezwykłym potencjałem.

W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP #dziejesie, za pośrednictwem której można zgłaszać historie i komentować artykuły.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z października 2018 r. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,9 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 36 minut i 35 sekund dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764