logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

  PR 19.07.2019, przeczytano 682 razy
ilustracja

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slavoj-zizek-otwiera-line-up-26.-edycji-golden-drum,383304,artykul.html

Tegoroczny festiwal rozpocznie się 17 października i potrwa dwa dni. Jego uczestnicy będą dyskutować jak branża kreatywna i jej działania może przyczynić się do poprawy sytuacji naszej planety. Tematem przewodnim festiwalu będzie Creatvity4Chnge.

Gwiazdami tegorocznej edycji będą:

Slavoj Żiżek: filozof i teoretyk kultury, dyrektor Birkbeck Institute for Humanities w Londynie który zajmuje się psychoanalizą, polityką i kulturą popularną. Slavoj Żiżek jest znany z prowokacyjnego stylu oraz wyrazistego humoru. Jest autorem 80 książek, jego debata z dr. Jordanem Petersonem w Toronto została okrzyknięta intelektualnym wydarzeniem ostatniej dekady.

Jeanette Liendo: jest starszą wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard, kieruje marketingiem firmy w całej Europie. Jej doświadczenie obejmuje pracę w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i APEC. Z perspektywy międzynarodowego eksperta Jeanette opowie jak budować współpracę między klientem a agencją by stymulować proces kreatywny.

Profesor Bogdan Draganski: to topowy badacz mózgu na świecie, ekspert w zakresie neuronauki. Jest konsultantem neurologii w Klinice Neurobiologii Klinicznej w Szpitalu Uniwersyteckim w Lozannie, dyrektorem laboratorium neuroobrazowania LREN. Na Golden Drum opowie o aktualnych technikach wykorzystywanych do modulowania poszczególnych funkcji mózgu, w tym jak zwiększać potencjał kreatywny.

W Portoroż zobaczymy także Polaków:

Michał Marczak: reżyser filmowy i reklamowy, jego ostatni film: „Wszystkie nieprzespane noce” został nagrodzony między innymi w Sundance oraz trafił do top zestawień takich magazynów jak Rolling Stone Magazine i IndieWire. Jego poprzednie dzieło, film "Fuck for Forest", został uznany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej za najczęściej wyświetlany polski dokument za granicą w 2013 roku, a brytyjski magazyn Dazed & Confused wyróżnił "Fuck for Forest" jako jeden z 10 filmów najbardziej innowacyjnych i rozwijających gatunek dokumentu.

Anna Różalska: założycielka i CEO agencji Match & Spark, reprezentującej ponad 40 twórców filmowych. W 2016 roku, podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, magazyn Screen International przyznał jej prestiżowy tytuł „Future Leaders – Agents”.

Wspólnie z Michałem Marczekiem opowie jak znaleźć odpowiednią osobę do projektu, a właściwie jak znaleźć odpowiedni projekt, jak pracować nad innym budżetem, znaleźć mądre rozwiązania, aby sprostać większym lub mniejszym wyzwaniom w każdym projekcie.

Agata Małkowska-Szozda: szefowa departamentu Reklamy, Marketingu i PR magazynu „Press”, współautorka książki „101 reklam, które musisz znać”, podsumowujących dwie dekady reklamy w Polsce.

Podczas Golden Drum poprowadzi dyskusję panelową „Let's cut the bullshit” z przedstawicielami agencji sieciowych i niezależnych, wśród nich znajdzie się także Mikołaj Sadowski.

Mikołaj Sadowski: Chief Creative Officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Laureat ponad 230 nagród, wśród nich Cannes Lions, Clio, NYF, Epica i Eurobest. W 2018 roku zdobył na Golden Drum prestiżowy tytuł Golden Dragon dla najlepszej niezależnej agencji.

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.

Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 13 sierpnia, ten dzień jest też ostatnim dniem kiedy są dostępne karnety EARLY BIRD. Jak co roku, częścią festiwalu będzie Young Drummers Competition, która jest skierowana do młodych osób, które nie ukończyły  30 roku życia.

Kluczowe daty

Festiwal:

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkuresie Golden Drum: 16 października 2019
  • Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
  • Rejestracja i zgłoszenia TUTAJ

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764