logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

  PR 19.07.2019, przeczytano 379 razy
ilustracja

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slavoj-zizek-otwiera-line-up-26.-edycji-golden-drum,383304,artykul.html

Tegoroczny festiwal rozpocznie się 17 października i potrwa dwa dni. Jego uczestnicy będą dyskutować jak branża kreatywna i jej działania może przyczynić się do poprawy sytuacji naszej planety. Tematem przewodnim festiwalu będzie Creatvity4Chnge.

Gwiazdami tegorocznej edycji będą:

Slavoj Żiżek: filozof i teoretyk kultury, dyrektor Birkbeck Institute for Humanities w Londynie który zajmuje się psychoanalizą, polityką i kulturą popularną. Slavoj Żiżek jest znany z prowokacyjnego stylu oraz wyrazistego humoru. Jest autorem 80 książek, jego debata z dr. Jordanem Petersonem w Toronto została okrzyknięta intelektualnym wydarzeniem ostatniej dekady.

Jeanette Liendo: jest starszą wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard, kieruje marketingiem firmy w całej Europie. Jej doświadczenie obejmuje pracę w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i APEC. Z perspektywy międzynarodowego eksperta Jeanette opowie jak budować współpracę między klientem a agencją by stymulować proces kreatywny.

Profesor Bogdan Draganski: to topowy badacz mózgu na świecie, ekspert w zakresie neuronauki. Jest konsultantem neurologii w Klinice Neurobiologii Klinicznej w Szpitalu Uniwersyteckim w Lozannie, dyrektorem laboratorium neuroobrazowania LREN. Na Golden Drum opowie o aktualnych technikach wykorzystywanych do modulowania poszczególnych funkcji mózgu, w tym jak zwiększać potencjał kreatywny.

W Portoroż zobaczymy także Polaków:

Michał Marczak: reżyser filmowy i reklamowy, jego ostatni film: „Wszystkie nieprzespane noce” został nagrodzony między innymi w Sundance oraz trafił do top zestawień takich magazynów jak Rolling Stone Magazine i IndieWire. Jego poprzednie dzieło, film "Fuck for Forest", został uznany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej za najczęściej wyświetlany polski dokument za granicą w 2013 roku, a brytyjski magazyn Dazed & Confused wyróżnił "Fuck for Forest" jako jeden z 10 filmów najbardziej innowacyjnych i rozwijających gatunek dokumentu.

Anna Różalska: założycielka i CEO agencji Match & Spark, reprezentującej ponad 40 twórców filmowych. W 2016 roku, podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, magazyn Screen International przyznał jej prestiżowy tytuł „Future Leaders – Agents”.

Wspólnie z Michałem Marczekiem opowie jak znaleźć odpowiednią osobę do projektu, a właściwie jak znaleźć odpowiedni projekt, jak pracować nad innym budżetem, znaleźć mądre rozwiązania, aby sprostać większym lub mniejszym wyzwaniom w każdym projekcie.

Agata Małkowska-Szozda: szefowa departamentu Reklamy, Marketingu i PR magazynu „Press”, współautorka książki „101 reklam, które musisz znać”, podsumowujących dwie dekady reklamy w Polsce.

Podczas Golden Drum poprowadzi dyskusję panelową „Let's cut the bullshit” z przedstawicielami agencji sieciowych i niezależnych, wśród nich znajdzie się także Mikołaj Sadowski.

Mikołaj Sadowski: Chief Creative Officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Laureat ponad 230 nagród, wśród nich Cannes Lions, Clio, NYF, Epica i Eurobest. W 2018 roku zdobył na Golden Drum prestiżowy tytuł Golden Dragon dla najlepszej niezależnej agencji.

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.

Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 13 sierpnia, ten dzień jest też ostatnim dniem kiedy są dostępne karnety EARLY BIRD. Jak co roku, częścią festiwalu będzie Young Drummers Competition, która jest skierowana do młodych osób, które nie ukończyły  30 roku życia.

Kluczowe daty

Festiwal:

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00
  • Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkuresie Golden Drum: 16 października 2019
  • Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
  • Rejestracja i zgłoszenia TUTAJ

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764