logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland

  PR 05.03.2021, przeczytano 179 razy
ilustracja

W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i globalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawek-wala-jako-nowy-chief-technology-officer-w-vmlyandr-poland,390502,artykul.html

Sławek Wala jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, w tym 10-letnią praktyką w zarządzaniu międzynarodowymi teamami produkcyjnymi i kreatywnymi. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, usprawnianiu procesów biznesowych, jak i implementacji metod poprawy efektywności i jakości pracy.

Od 2017 związany był z Cheil Poland, gdzie początkowo odpowiadał za produkcję digitalową i rozwój działów Digital Production oraz Shared Services Operations, a przez ostatni rok pracował na stanowisku CTO. Wcześniej związany był z agencjami OS3 i Gong.

Pracował dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Samsung, 4F, PKO BP, BMW, Volvo, TVN, Philips, Ecco, T-Mobile, Lotos, ING, Red Bull, Intel i wielu innych.

Piotr Friedberg, Chief Business Officer | Technology, tak przedstawia plany związane z dalszym rozwojem biznesu technologicznego agencji: - Dzięki utworzonemu w Polsce w 2019 roku centrum kompetencji technologicznych EMEA nasz oddział stale współpracuje z klientami zagranicznymi, oferując kompleksowe usługi zarówno dla klientów sieci VMLY&R, jak i holdingu WPP. Sławek Wala obejmując stanowisko CTO odpowiadać będzie za jakość projektów technologicznych na bezpośrednich oraz sieciowych klientach agencji, podnoszenie kompetencji i skalowanie zespołu developerskiego, jak i całościowo za budżet kosztowy komórki developerskiej. Jego pojawienie się na naszym pokładzie wynika z potrzeby skalowania komórki technologicznej oraz wprowadzania nowych usług, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce, integracji rozwiązań technologicznych z działami CX i Advisory, nowych wdrożeń w obszarach mar-tech, data, customer experience i digital transformation.

Sławek Wala zasiadał w jury konkursu Innovation, gdzie w 2020 roku oceniał prace zgłoszone w kategorii Innowacyjne Doświadczenie.

Jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764