logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławek Wala jurorem Innovation Awards 2021

  PR 08.07.2021, przeczytano 403 razy
ilustracja

Sławek Wala, chief technology officer w VMLY&R Poland, zasiada w jury 7 edycji Innovation Awards w grupie Innowacje w Biznesie. Konkurs ocenia innowacyjność i odwagę w eksplorowaniu nowych rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawek-wala-jurorem-innovation-awards-2021,392212,artykul.html

Innovation Awards pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jest katalizatorem innowacji w obszarze marketingu, które przynoszą wymierną biznesową wartość. SAR promuje i definiuje innowację jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. SAR buduje wizerunek projektu jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce.

Rekomendacji kandydatkom i kandydatom do jury udzieliły agencje zrzeszone w SAR. W jury zasiadają eksperci interesujący się trendami, innowacjami, myślący niestandardowo, otwarci na nowe idee - praktycy z agencji reklamowych, agencji mediowych, mediów, marketerzy, a także specjaliści z branży reklamowej i spoza niej, kojarzeni z innowacjami. Jurorzy podzieleni są na trzy grupy zgodnie z obszarami zainteresowań i specjalizacji – Komunikacja, Biznes i Media.

W tym roku jurorom Innovation Awards, których zadaniem będzie ocena projektów pod kątem zmiany i potencjału jej oddziaływania w przyszłości, przewodniczy Karol Sadaj, Aion Bank. Trzy grupy jurorskie będą pracować pod kierownictwem Jakuba Barzaka, Storytel; Dariusza Maciołka, Bank BNP Paribas oraz Mateusza Felsmanna, Twin. Digital Collective.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764