logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo

  PR 20.02.2019, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawomir-bohaterem-kampanii-reklamowej-platformy-bancovo,381323,artykul.html

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma kredytowa umożliwiająca uzyskanie kredytu lub pożyczki od ręki, w jednej z kilkunastu instytucji będących partnerami platformy (banki i firmy pożyczkowe). Platforma działa na polskim rynku od marca ubiegłego roku. Obecnie Bancovo rozpoczyna kampanię telewizyjną - to milowy krok w rozwoju biznesowym firmy.

Kampania pod hasłem „Inni się starają, Ty już nie musisz” prezentuje Bancovo jako pierwszorzędny wybór w kontekście poszukiwań najlepszej pożyczki – miejsce, w którym nie tylko łatwo porównamy różne oferty, ale i szybko weźmiemy gotówkę. Sławomir w gwiazdorski i typowy dla siebie sposób przedstawi jak cudownie i miło można wykorzystać swój cenny czas zamiast biegać po bankach. Po to właśnie powstało Bancovo – pozwala klientom angażować się w bardziej ciekawe rzeczy niż poszukiwanie i załatwianie kredytu, który na Bancovo możemy mieć praktycznie od ręki wybierając najlepszą z przedstawionych ofert.  Wszystko w jednym miejscu i czasie.

ilustracjastrzałka

Starający się „inni” to firmy pożyczkowe i banki konkurujące ze sobą, aby udostępnić klientom jak najbardziej korzystną ofertę, a także samo Bancovo, które dzięki zaawansowanej technologii, dba oto, aby uzyskanie kredytu było równie łatwe jak zwykłe zakupy w sklepie internetowym.

– Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako wiarygodny i wygodny przewodnik po świecie finansów. Pokazać jak dużo energii i czasu można zaoszczędzić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które stosujemy na platformie – mówi Monika Charamsa z Bancovo. – Udowadniamy, że świetnie rozumiemy codzienne potrzeby naszych klientów, stoimy po tej samej stronie co oni, a nasze działania mają na celu maksymalne ułatwienie ich życia – dodaje.

Pierwsza edycja kampanii w TV potrwa do połowy kwietnia 2019 roku. Strategię i kreację przygotowała agencja Start Something założona przez Danutę Nieradę i Paulinę Ufel, film reklamowy wyreżyserował Tomasz Kapuściński.

ilustracjastrzałka

- Cieszymy się z pierwszej kampanii zrealizowanej w naszym modelu pracy z klientami wykorzystującym collective intelligence czyli angażującym potencjał każdego uczestnika do procesu kreatywnego – mówią założycielki Start Something. - W ten sposób odkrywamy najlepsze sposoby dojścia do rozwiązań najwyższej jakości.

Spot zaprezentowany będzie w kanałach telewizji naziemnej oraz internetowej (VOD, YouTube). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets, część online -performance marketing – planuje i poprowadzi agencja Sales&More.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764