logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo

  PR 20.02.2019, przeczytano 1337 razy
ilustracjastrzałka

Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawomir-bohaterem-kampanii-reklamowej-platformy-bancovo,381323,artykul.html

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma kredytowa umożliwiająca uzyskanie kredytu lub pożyczki od ręki, w jednej z kilkunastu instytucji będących partnerami platformy (banki i firmy pożyczkowe). Platforma działa na polskim rynku od marca ubiegłego roku. Obecnie Bancovo rozpoczyna kampanię telewizyjną - to milowy krok w rozwoju biznesowym firmy.

Kampania pod hasłem „Inni się starają, Ty już nie musisz” prezentuje Bancovo jako pierwszorzędny wybór w kontekście poszukiwań najlepszej pożyczki – miejsce, w którym nie tylko łatwo porównamy różne oferty, ale i szybko weźmiemy gotówkę. Sławomir w gwiazdorski i typowy dla siebie sposób przedstawi jak cudownie i miło można wykorzystać swój cenny czas zamiast biegać po bankach. Po to właśnie powstało Bancovo – pozwala klientom angażować się w bardziej ciekawe rzeczy niż poszukiwanie i załatwianie kredytu, który na Bancovo możemy mieć praktycznie od ręki wybierając najlepszą z przedstawionych ofert.  Wszystko w jednym miejscu i czasie.

ilustracjastrzałka

Starający się „inni” to firmy pożyczkowe i banki konkurujące ze sobą, aby udostępnić klientom jak najbardziej korzystną ofertę, a także samo Bancovo, które dzięki zaawansowanej technologii, dba oto, aby uzyskanie kredytu było równie łatwe jak zwykłe zakupy w sklepie internetowym.

– Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako wiarygodny i wygodny przewodnik po świecie finansów. Pokazać jak dużo energii i czasu można zaoszczędzić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które stosujemy na platformie – mówi Monika Charamsa z Bancovo. – Udowadniamy, że świetnie rozumiemy codzienne potrzeby naszych klientów, stoimy po tej samej stronie co oni, a nasze działania mają na celu maksymalne ułatwienie ich życia – dodaje.

Pierwsza edycja kampanii w TV potrwa do połowy kwietnia 2019 roku. Strategię i kreację przygotowała agencja Start Something założona przez Danutę Nieradę i Paulinę Ufel, film reklamowy wyreżyserował Tomasz Kapuściński.

ilustracjastrzałka

- Cieszymy się z pierwszej kampanii zrealizowanej w naszym modelu pracy z klientami wykorzystującym collective intelligence czyli angażującym potencjał każdego uczestnika do procesu kreatywnego – mówią założycielki Start Something. - W ten sposób odkrywamy najlepsze sposoby dojścia do rozwiązań najwyższej jakości.

Spot zaprezentowany będzie w kanałach telewizji naziemnej oraz internetowej (VOD, YouTube). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets, część online -performance marketing – planuje i poprowadzi agencja Sales&More.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764