logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo

  PR 20.02.2019, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawomir-bohaterem-kampanii-reklamowej-platformy-bancovo,381323,artykul.html

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma kredytowa umożliwiająca uzyskanie kredytu lub pożyczki od ręki, w jednej z kilkunastu instytucji będących partnerami platformy (banki i firmy pożyczkowe). Platforma działa na polskim rynku od marca ubiegłego roku. Obecnie Bancovo rozpoczyna kampanię telewizyjną - to milowy krok w rozwoju biznesowym firmy.

Kampania pod hasłem „Inni się starają, Ty już nie musisz” prezentuje Bancovo jako pierwszorzędny wybór w kontekście poszukiwań najlepszej pożyczki – miejsce, w którym nie tylko łatwo porównamy różne oferty, ale i szybko weźmiemy gotówkę. Sławomir w gwiazdorski i typowy dla siebie sposób przedstawi jak cudownie i miło można wykorzystać swój cenny czas zamiast biegać po bankach. Po to właśnie powstało Bancovo – pozwala klientom angażować się w bardziej ciekawe rzeczy niż poszukiwanie i załatwianie kredytu, który na Bancovo możemy mieć praktycznie od ręki wybierając najlepszą z przedstawionych ofert.  Wszystko w jednym miejscu i czasie.

ilustracjastrzałka

Starający się „inni” to firmy pożyczkowe i banki konkurujące ze sobą, aby udostępnić klientom jak najbardziej korzystną ofertę, a także samo Bancovo, które dzięki zaawansowanej technologii, dba oto, aby uzyskanie kredytu było równie łatwe jak zwykłe zakupy w sklepie internetowym.

– Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako wiarygodny i wygodny przewodnik po świecie finansów. Pokazać jak dużo energii i czasu można zaoszczędzić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które stosujemy na platformie – mówi Monika Charamsa z Bancovo. – Udowadniamy, że świetnie rozumiemy codzienne potrzeby naszych klientów, stoimy po tej samej stronie co oni, a nasze działania mają na celu maksymalne ułatwienie ich życia – dodaje.

Pierwsza edycja kampanii w TV potrwa do połowy kwietnia 2019 roku. Strategię i kreację przygotowała agencja Start Something założona przez Danutę Nieradę i Paulinę Ufel, film reklamowy wyreżyserował Tomasz Kapuściński.

ilustracjastrzałka

- Cieszymy się z pierwszej kampanii zrealizowanej w naszym modelu pracy z klientami wykorzystującym collective intelligence czyli angażującym potencjał każdego uczestnika do procesu kreatywnego – mówią założycielki Start Something. - W ten sposób odkrywamy najlepsze sposoby dojścia do rozwiązań najwyższej jakości.

Spot zaprezentowany będzie w kanałach telewizji naziemnej oraz internetowej (VOD, YouTube). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets, część online -performance marketing – planuje i poprowadzi agencja Sales&More.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764