logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławomir pierwszym ambasadorem Shopee w Polsce

  PR 22.08.2022, przeczytano 792 razy
ilustracja

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów rozpoczyna wyjątkowy okres w roku dla Shopee i użytkowników platformy – to sztandarowy festiwal zakupów, zainaugurowany w 2016 roku w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie. Miliony kupujących i firm prowadzących sprzedaż online co roku wyczekują startu kampanii 9.9, która oznacza początek dorocznego sezonu zakupów, który potrwa aż do końca roku. Z tej okazji Shopee Polska zaprosiło do współpracy popularnego piosenkarza, Sławomira.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawomir-pierwszym-ambasadorem-shopee-w-polsce,396963,artykul.html

9.9 Dzień Super Zakupów to największa z dotychczasowych kampanii Shopee w Polsce. Tym razem jednak główne role grają nie tylko fantastyczne promocje nawet do 90%, gwarancja zawsze bezpiecznych zakupów i promocje na dostawę. Do zabawy powraca gra 9.9 Shopee Shake w nowe odsłonie, również w nagrodami rzeczowymi. To jednak nie wszystko, bowiem wraz ze startem kampanii Shopee debiutuje pierwszy ambasador platformy w Polsce - Sławomir!

Pierwszy ambasador Shopee w Polsce

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów rozpoczyna się 22 sierpnia, a wraz z nią w telewizji i na oficjalnych kanałach w social mediach Shopee będzie można zobaczyć i usłyszeć nową reklamę. Jej gwiazdą jest doskonale znany Polakom piosenkarz i aktor Sławomir. Tym razem to właśnie jego największy hit „Miłość w Zakopanem” posłużył za podkład muzyczny do reklamy.

O swojej współpracy z Shopee sam Sławomir mówi tak:

- Cześć, tu Sławomir. Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii Shopee 9.9 Dzień Super Zakupów. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Fani to doceniają, a wiele dowodów tej sympatii otrzymuję przez ostatnie lata mojej estradowej kariery. Śledzę działalność Shopee, od kiedy platforma pojawiła się w Polsce. Jestem pod wrażeniem tego, jak przełamuje schematy, sprawiając, że zakupy online są dostępne i proste jak nigdy dotąd, a jednocześnie zawierają w sobie wiele elementów zabawy. Zostając ambasadorem marki i otwierając własny sklep na Shopee, oferuję fanom łatwy i przyjemny dostęp do produktów, które zapraszają do świata Rock Polo. Dołączcie do mnie i bawmy się razem podczas kampanii 9.9.

- Z okazji pierwszej w Polsce kampanii 9.9 Dzień Super Zakupów chcieliśmy połączyć siły z ambasadorem, który będzie potrafił uchwycić i przekazać radość i ekscytację związaną z sezonem zakupowym. Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe – szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku. Cały proces nagrywania i produkcji pierwszej reklamy wspólnie z gwiazdorem dały nam masę radości i satysfakcji. Jesteśmy również zadowoleni, że możemy zaprezentować naszym użytkownikom sklep z gadżetami i produktami Sławomira. Więcej niespodzianek czeka na naszych użytkowników jeszcze przed finałem kampanii 9 września, a ja mam nadzieję, że kupujących ucieszy to, co Shopee i Sławomir mają im do zaproponowania podczas 9.9 Dnia Super Zakupów – dodaje Michał Dmoch, Marketing Campaigns Lead w Shopee.

Współpraca Shopee ze Sławomirem wykracza poza udział piosenkarza w reklamie oraz otwarcie na platformie oficjalnego sklepu z produktami z autorskiej linii Sławomira. Gwiazdor będzie pojawiać się również w samej aplikacji Shopee oraz na oficjalnych kanałach platformy w social mediach. Będzie tam pomagał użytkownikom odkrywać najlepsze oferty i najgorętsze produkty, Okazje Dnia, a także produkty rekomendowane przez niego samego. Ponadto Sławomir będzie zachęcał do udziału w konkursach organizowanych w social mediach, w których do wygrania będą gadżety z jego autografem, Monety Shopee oraz nagrody rzeczowe.

Trzy tygodnie wyjątkowych promocji

Kampania 9.9 Dzień Super zakupów startuje 22 sierpnia, a jej finał zaplanowany został na 9 września. Oznacza to trzy tygodnie niesamowitych okazji z gwarancją zawsze bezpiecznych zakupów oraz darmowej dostawy bez minimalnej wartości zamówienia (dla wybranych kanałów dostawy).

Poniedziałki w czasie kampanii należą do Super Sprzedawców – w tym dniu na Shopee będzie można znaleźć kolekcje najwyżej ocenianych produktów, towary od Super Sprzedawców w Okazjach Dnia, a także zdobyć specjalne vouchery.

Podczas trwania kampanii użytkownicy mogą również tradycyjnie spodziewać się super obniżek produktów nawet do 90% podczas Okazji Dnia we wtorki, Środowych Kumulacji Kuponów i Niesamowitych Niedziel. W akcjach promocyjnych również nie zabraknie ambasadora Shopee: 22 i 28 sierpnia oraz 4 i 9 września w Okazjach Dnia będzie można kupić w specjalnych cenach gadżety z autorskiej linii Sławomira.

Na czas kampanii powraca również gra 9.9 Shopee Shake, tym razem w nowej odsłonie. Gracze będą mogli dołączyć do zabawy codziennie o 12 i 20, a w czwartki oraz w dniu finału kampanii zyskają jeszcze jedną, dodatkową szansę. Tym razem do wygrania są nie tylko Monety Shopee, a również nagrody rzeczowe.

Źródło: Shopee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764