logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławomir twarzą sieci Max Elektro

  PR 04.04.2018, przeczytano 1000 razy
ilustracjastrzałka

Sieć salonów Max Elektro postawiła na Sławomira, jedną z najgorętszych gwiazd polskiej sceny muzycznej ostatnich miesięcy. Gwiazda „rock polo” stała się twarzą sieci salonów RTV AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slawomir-twarza-sieci-max-elektro,36036,artykul.html

Współpraca sieci ze Sławomirem obejmować będzie cały rok. Na czas pomiędzy 4 a 24 kwietnia zaplanowano pierwszą część kampanii kiedy m.in. pojawią się spoty radiowe w największych rozgłośniach. Za zakup mediów odpowiada agencja Mediacore. Z kolei przygotowaniem spotu reklamowego, który bazuje na najbardziej rozpoznawalnym utworze Sławomira „Miłość w Zakopanem”, zajęła się Agencja Jump Media.

Jak podkreślają właściciele sieci Max Elektro wybór Sławomira wydawał się naturalny ze względu na grupę docelową, do której firma kieruje swoje działania.

- W chwili obecnej Sławomir jest niekwestionowaną gwiazdą, a jego koncerty przyciągają tłumy fanów muzyki. Chcemy wykorzystać gorący czas i fakt, że jest obecnie na absolutnym topie. Chcemy przede wszystkim wzmocnić świadomość naszej marki w gronie mieszkańców małych i średniej wielkości, ale poprzez duże zasięgi ogólnopolskich stacji radiowych również dotrzeć do naszych potencjalnych klientów w dużych miastach – mówi Ewa Tomaszek, właścicielka firmy Galicja Tomaszek.

Oprócz kampanii reklamowej w radiu planowane są kolejne działania reklamowe
z wykorzystaniem wizerunku Sławomira. Do stworzenia serii zdjęć zaproszono znaną fotografkę polskich gwiazd Martę Wojtał. Sesja zdjęciowa wykorzystana zostanie
do stworzenia materiałów drukowanych, takich jak gazetki sprzedażowe, katalogi, oznakowanie sklepów oraz w outdoorze – plakaty i bilboardy. Zaplanowano również działania on-line, wykorzystując fakt, iż Sławomir bardzo silnie obecny jest w mediach społecznościowych – teledyski Sławomira biją rekordy popularności w serwisach takich jak YouTube.

Roczna współpraca Max Elektro ze Sławomirem ma charakter przede wszystkim wizerunkowy, w mniejszym stopniu koncentrować się będzie na promocji konkretnych produktów czy usług. Sieci zależy przede wszystkim na budowaniu i wzmacnianiu znajomości marki w oparciu o spójny przekaz kierowany do swojej grupy targetowej.

Źródło: Max Elektro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764