logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sledztwo w sprawie nadużyć Marcina Krysiaka i zarządzających Grupą Media Works

  PR 13.06.2017, przeczytano 1175 razy

Prokuratura Rejonowa w Warszawie, na wniosek PMPG Polskie Media SA, wszczęła śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa przez zarządzających grupą spółek Media Works. Podstawy prawne wskazanych naruszeń to m.in. art. 286 § 1 k.k., art. 296 § 1 k.k. oraz art. 266 § 1 k.k. w zw. z art 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wskazane artykuły dotyczą przestępstw przeciwko mieniu i nadużycia zaufania w obrocie gospodarczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sledztwo-w-sprawie-naduzyc-marcina-krysiaka-i-zarzadzajacych-grupa-media-works,32795,artykul.html

Śledztwo dotyczy działań prezesa Media Works, Marcina Krysiaka, pełnomocników spółki, Juliusza Krysiaka i Huberta Wąsiela oraz księgowej Agnieszki Szatańskiej. Chodzi m.in. o wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej spółek, przywłaszczenie pieniędzy oraz wyprowadzenie ze spółki zleceń i pieniędzy. Działań tych dokonano przy pomocy prawnej mecenasa Daniela Brodowskiego, struktury podmiotów zarejestrowanych na Cyprze i mimo uprzedzenia o nieprawidłowościach jednego z głównych klientów, ZenithOptimedia Group - zarządzanej wówczas przez Jakuba Potrzebowskiego oraz bezpośrednio odpowiedzialnego za koordynację współpracy Group Account Directora ZOG Michała Siniarskiego.

PMPG Polskie Media kupiła grupę Media Works w czerwcu 2008 r. (zakup grupy Media Works, zakup Bluetooth and Marketing Services). Zgodnie z prognozami przedstawionymi PMPG w czerwcu 2008 r., powinny one były przynieść jeszcze w 2008 r. prawie 4 mln zł zysku netto, a w kolejnych dwóch latach - odpowiednio nie mniej niż 5 mln zł i co najmniej 6,5 mln. Spółki dobrze rokowały, były w dobrej kondycji finansowej. Działania byłych zarządzających doprowadziły do postawienia ich w stan upadłości likwidacyjnej.

W 2011 r. sąd I instancji zasądził na rzecz PMPG odszkodowanie od byłego prezesa Media Works SA, Marcina Krysiaka. Sprawa dotyczyła niezrealizowania przez Grupę MW wyników finansowych, do których się zobowiązała.

Kancelaria działająca na zlecenie PMPG Polskie Media przygotowuje obecnie kolejne pozwy/zawiadomienia w tej sprawie, której zasięg obejmuje zorganizowaną większą grupę osób i firm współdziałających w wykrytym przez PMPG procederze.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"(...) Chodzi m.in. o wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej spółek, przywłaszczenie pieniędzy oraz wyprowadzenie ze spółki zleceń i pieniędzy Działań tych dokonano przy pomocy prawnej mecenasa Daniela Brodowskiego" (...)

Czy to jest już udowodnione, że mecenas Brodowski pomagał w prowadzaniu w błąd, itp.? Czy to na razie pomówienie?

M.

avatar użytkownika
,

To stanowisko PMPG Polskie Media SA a nie organów ścigania lub wymiaru sprawiedliwości.   

,

Czyli spółka pomawia osoby z imienia i nazwiska a media tylko publikują te pomówienia.
  

avatar użytkownika
,

Nie wiemy czy to pomówienie - informujemy że takie jest stanowisko spółki. Jeśli ktoś zechce poprosić sąd o ocenę czy jest to pomówienie, również chętnie o tym poinformujemy.  

,

Oczywiście, naturalnie.  

Najnowsze w tym dziale

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski
Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.
Powołano nowy zarząd PMPG Polskie Media
Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. na posiedzeniu 23 kwietnia 2019 roku powołała do zarządu spółki troje kluczowych menedżerów spółki o długoletnim stażu: Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego.  Objęcie funkcji przez nowych członków zarządu nastąpi 1 maja 2019r.  Jednocześnie Rada Nadzorcza przyjęła rezygnację...
Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764