logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sledztwo w sprawie nadużyć Marcina Krysiaka i zarządzających Grupą Media Works

  PR 13.06.2017, przeczytano 1283 razy

Prokuratura Rejonowa w Warszawie, na wniosek PMPG Polskie Media SA, wszczęła śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa przez zarządzających grupą spółek Media Works. Podstawy prawne wskazanych naruszeń to m.in. art. 286 § 1 k.k., art. 296 § 1 k.k. oraz art. 266 § 1 k.k. w zw. z art 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wskazane artykuły dotyczą przestępstw przeciwko mieniu i nadużycia zaufania w obrocie gospodarczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sledztwo-w-sprawie-naduzyc-marcina-krysiaka-i-zarzadzajacych-grupa-media-works,32795,artykul.html

Śledztwo dotyczy działań prezesa Media Works, Marcina Krysiaka, pełnomocników spółki, Juliusza Krysiaka i Huberta Wąsiela oraz księgowej Agnieszki Szatańskiej. Chodzi m.in. o wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej spółek, przywłaszczenie pieniędzy oraz wyprowadzenie ze spółki zleceń i pieniędzy. Działań tych dokonano przy pomocy prawnej mecenasa Daniela Brodowskiego, struktury podmiotów zarejestrowanych na Cyprze i mimo uprzedzenia o nieprawidłowościach jednego z głównych klientów, ZenithOptimedia Group - zarządzanej wówczas przez Jakuba Potrzebowskiego oraz bezpośrednio odpowiedzialnego za koordynację współpracy Group Account Directora ZOG Michała Siniarskiego.

PMPG Polskie Media kupiła grupę Media Works w czerwcu 2008 r. (zakup grupy Media Works, zakup Bluetooth and Marketing Services). Zgodnie z prognozami przedstawionymi PMPG w czerwcu 2008 r., powinny one były przynieść jeszcze w 2008 r. prawie 4 mln zł zysku netto, a w kolejnych dwóch latach - odpowiednio nie mniej niż 5 mln zł i co najmniej 6,5 mln. Spółki dobrze rokowały, były w dobrej kondycji finansowej. Działania byłych zarządzających doprowadziły do postawienia ich w stan upadłości likwidacyjnej.

W 2011 r. sąd I instancji zasądził na rzecz PMPG odszkodowanie od byłego prezesa Media Works SA, Marcina Krysiaka. Sprawa dotyczyła niezrealizowania przez Grupę MW wyników finansowych, do których się zobowiązała.

Kancelaria działająca na zlecenie PMPG Polskie Media przygotowuje obecnie kolejne pozwy/zawiadomienia w tej sprawie, której zasięg obejmuje zorganizowaną większą grupę osób i firm współdziałających w wykrytym przez PMPG procederze.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"(...) Chodzi m.in. o wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej spółek, przywłaszczenie pieniędzy oraz wyprowadzenie ze spółki zleceń i pieniędzy Działań tych dokonano przy pomocy prawnej mecenasa Daniela Brodowskiego" (...)

Czy to jest już udowodnione, że mecenas Brodowski pomagał w prowadzaniu w błąd, itp.? Czy to na razie pomówienie?

M.

avatar użytkownika
,

To stanowisko PMPG Polskie Media SA a nie organów ścigania lub wymiaru sprawiedliwości.   

,

Czyli spółka pomawia osoby z imienia i nazwiska a media tylko publikują te pomówienia.
  

avatar użytkownika
,

Nie wiemy czy to pomówienie - informujemy że takie jest stanowisko spółki. Jeśli ktoś zechce poprosić sąd o ocenę czy jest to pomówienie, również chętnie o tym poinformujemy.  

,

Oczywiście, naturalnie.  

Najnowsze w tym dziale

Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe
3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej...
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
AMS: więcej nośników cyfrowych, inwestycja w Piano Group
AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764