logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sledztwo w sprawie nadużyć Marcina Krysiaka i zarządzających Grupą Media Works

  PR 13.06.2017, przeczytano 3309 razy

Prokuratura Rejonowa w Warszawie, na wniosek PMPG Polskie Media SA, wszczęła śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa przez zarządzających grupą spółek Media Works. Podstawy prawne wskazanych naruszeń to m.in. art. 286 § 1 k.k., art. 296 § 1 k.k. oraz art. 266 § 1 k.k. w zw. z art 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wskazane artykuły dotyczą przestępstw przeciwko mieniu i nadużycia zaufania w obrocie gospodarczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sledztwo-w-sprawie-naduzyc-marcina-krysiaka-i-zarzadzajacych-grupa-media-works,32795,artykul.html

Śledztwo dotyczy działań prezesa Media Works, Marcina Krysiaka, pełnomocników spółki, Juliusza Krysiaka i Huberta Wąsiela oraz księgowej Agnieszki Szatańskiej. Chodzi m.in. o wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej spółek, przywłaszczenie pieniędzy oraz wyprowadzenie ze spółki zleceń i pieniędzy. Działań tych dokonano przy pomocy prawnej mecenasa Daniela Brodowskiego, struktury podmiotów zarejestrowanych na Cyprze i mimo uprzedzenia o nieprawidłowościach jednego z głównych klientów, ZenithOptimedia Group - zarządzanej wówczas przez Jakuba Potrzebowskiego oraz bezpośrednio odpowiedzialnego za koordynację współpracy Group Account Directora ZOG Michała Siniarskiego.

PMPG Polskie Media kupiła grupę Media Works w czerwcu 2008 r. (zakup grupy Media Works, zakup Bluetooth and Marketing Services). Zgodnie z prognozami przedstawionymi PMPG w czerwcu 2008 r., powinny one były przynieść jeszcze w 2008 r. prawie 4 mln zł zysku netto, a w kolejnych dwóch latach - odpowiednio nie mniej niż 5 mln zł i co najmniej 6,5 mln. Spółki dobrze rokowały, były w dobrej kondycji finansowej. Działania byłych zarządzających doprowadziły do postawienia ich w stan upadłości likwidacyjnej.

W 2011 r. sąd I instancji zasądził na rzecz PMPG odszkodowanie od byłego prezesa Media Works SA, Marcina Krysiaka. Sprawa dotyczyła niezrealizowania przez Grupę MW wyników finansowych, do których się zobowiązała.

Kancelaria działająca na zlecenie PMPG Polskie Media przygotowuje obecnie kolejne pozwy/zawiadomienia w tej sprawie, której zasięg obejmuje zorganizowaną większą grupę osób i firm współdziałających w wykrytym przez PMPG procederze.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"(...) Chodzi m.in. o wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej spółek, przywłaszczenie pieniędzy oraz wyprowadzenie ze spółki zleceń i pieniędzy Działań tych dokonano przy pomocy prawnej mecenasa Daniela Brodowskiego" (...)

Czy to jest już udowodnione, że mecenas Brodowski pomagał w prowadzaniu w błąd, itp.? Czy to na razie pomówienie?

M.

avatar użytkownika
,

To stanowisko PMPG Polskie Media SA a nie organów ścigania lub wymiaru sprawiedliwości.   

,

Czyli spółka pomawia osoby z imienia i nazwiska a media tylko publikują te pomówienia.
  

avatar użytkownika
,

Nie wiemy czy to pomówienie - informujemy że takie jest stanowisko spółki. Jeśli ktoś zechce poprosić sąd o ocenę czy jest to pomówienie, również chętnie o tym poinformujemy.  

,

Oczywiście, naturalnie.  

Najnowsze w tym dziale

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
Petgram przejmie portal Petopo.com
Startup Petgram S.A. - twórca aplikacji dedykowanej miłośnikom zwierząt, połączonej z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów, przejmie właściciela portalu Petopo.com, którego misją jest pomoc czworonogom w znalezieniu kochających domów oraz edukacja i doradztwo w zakresie opieki nad nimi. Spółka już podpisała umowę...
Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań
Twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always Love” skrywają uniwersalne, ważne dla młodych ludzi, wartości. Z kolei farba neonu z serii “Neon Limited” jest nanoszona ręcznie przez influencera już po złożonym przez klienta zamówieniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764