logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śliwka kalifornijska w finale Złotych Spinaczy

  PR 05.10.2016, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Kampania public relations „Przyjaciółka z Kalifornii” prowadzona na rzecz umacniania rynku suszonej śliwki kalifornijskiej w Polsce, znalazła się w gronie finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze. Inicjatywa została wyróżniona w dwóch kategoriach: Sektor Spożywczy oraz Efektywność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sliwka-kalifornijska-w-finale-zlotych-spinaczy,30160,artykul.html

Kalifornia jest jedynym na świecie regionem, który razem z najlepszym suszonymi śliwkami, dostarcza  inwestycji w programy marketingowe służące wzmacnianiu otoczenia biznesowego w branży. Takie działania już od kilku lat prowadzone są także na polskim rynku i właśnie zostały docenione przez branżę public relations w Złotych Spinaczach – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów, organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

Wyróżnienie komentuje Esther Ritson-Elliott, European Marketing Manager w California Prune Board (Europe) – już od końca lat 80-tych prowadzimy działania komunikacyjne na rzecz budowania sprzyjającego otoczenia biznesowego dla śliwki kalifornijskiej na wielu europejskich rynkach. Kilka lat temu wystartowaliśmy z programem dla polskiego rynku i od samego początku ta inicjatywa działa z wielkim powodzeniem. Cieszymy się, że wysiłki, które podejmujemy z naszymi polskim partnerami, zostały docenione przez środowisko najlepszych profesjonalistów branży PR. „Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania, która służy zarówno polskim konsumentom, jak i biznesowi – podkreśla.

Liczne badania przeprowadzone przez California Prune Board w Polsce potwierdzają bardzo dobre prognozy dla rozwoju biznesu suszonej śliwki nad Wisłą.

Pełna lista finalistów konkursu dostępna na stronie: www.zlotespinacze.pl

Źródło: California Prune Board

www.californiaprunes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764