Kampania public relations „Przyjaciółka z Kalifornii” prowadzona na rzecz umacniania rynku suszonej śliwki kalifornijskiej w Polsce, znalazła się w gronie finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze. Inicjatywa została wyróżniona w dwóch kategoriach: Sektor Spożywczy oraz Efektywność.
Kalifornia jest jedynym na świecie regionem, który razem z najlepszym suszonymi śliwkami, dostarcza inwestycji w programy marketingowe służące wzmacnianiu otoczenia biznesowego w branży. Takie działania już od kilku lat prowadzone są także na polskim rynku i właśnie zostały docenione przez branżę public relations w Złotych Spinaczach – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów, organizowanym przez Związek Firm Public Relations.
Wyróżnienie komentuje Esther Ritson-Elliott, European Marketing Manager w California Prune Board (Europe) – już od końca lat 80-tych prowadzimy działania komunikacyjne na rzecz budowania sprzyjającego otoczenia biznesowego dla śliwki kalifornijskiej na wielu europejskich rynkach. Kilka lat temu wystartowaliśmy z programem dla polskiego rynku i od samego początku ta inicjatywa działa z wielkim powodzeniem. Cieszymy się, że wysiłki, które podejmujemy z naszymi polskim partnerami, zostały docenione przez środowisko najlepszych profesjonalistów branży PR. „Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania, która służy zarówno polskim konsumentom, jak i biznesowi – podkreśla.
Liczne badania przeprowadzone przez California Prune Board w Polsce potwierdzają bardzo dobre prognozy dla rozwoju biznesu suszonej śliwki nad Wisłą.
Pełna lista finalistów konkursu dostępna na stronie: www.zlotespinacze.pl
Źródło: California Prune Board