logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słodki Muffin z Good One PR

  PR 19.07.2017, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu 2017 r. warszawska pracownia cukiernicza Słodki Muffin podjęła współpracę z Good One PR. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie działań z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego oraz doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slodki-muffin-z-good-one-pr,33155,artykul.html

Słodki Muffin jest małą, rzemieślniczą pracownią cukierniczą, specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości tortów, muffinów oraz candy barów na różne okazje. Jej wyróżnikiem jest najlepsza jakość produktów, świeżość składników oraz wysoki standard obsługi Klienta. Wszystkie produkty przygotowywane są ręcznie, co przekłada się na ich niepowtarzalność. Firma działa w obrębie Warszawy i najbliższych okolic.

Z ramienia agencji Good One PR działania koordynuje Krzysztof Rojek. Za wizerunek firmy w social mediach odpowiada agencja Social Lama, która również należy do grupy marketingowej Good One. Klient sam zgłosił się do agencji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764