logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słodki smak profilaktyki

  PR 17.10.2022, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Choć o profilaktyce raka piersi od wielu lat mówi się dużo w przestrzeni publicznej, statystki zachorowalności na tę chorobę nie napawają optymizmem. Według Światowej Organizacji Zdrowia, rak piersi jest obecnie najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie (w 2021 r. zdetronizował raka płuc). Choroba ta dotyka coraz młodszych osób – przez ostatnie 30 lat niemal dwukrotnie wzrosła zachorowalność u kobiet w wieku 20-49 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slodki-smak-profilaktyki,397652,artykul.html

- Statystycznie rzecz ujmując, każdego dnia w Polsce ponad 50 kobiet słyszy diagnozę – „wykryliśmy u pani raka piersi.” 15 z tego powodu umiera. Możemy to zmienić. Nowotwór piersi, wykryty we wczesnym stadium, jest chorobą uleczalną – mówi Agnieszka Ford, współorganizatorka kampanii #PomacajSie, realizowanej przez Fundację Kochasz Dopilnuj. - By tak się stało, konieczne jest wykonywanie regularnych badań, do czego namawiamy wszystkie Polki – dodaje.

Październik, który od lat jest miesiącem świadomości raka piersi, to doskonała okazja, by na badania wybrały się szczególnie te panie, które z różnych powodów zaniedbały profilaktykę. Zachęcamy je do tego w różne, czasem niestandardowe sposoby – mówi Agnieszka Ford. Jednym z nich jest współpraca z Piekarnią Cukiernią Putka, która w październiku, włącza do swojej oferty ciastka w kształcie piersi.

- W tym roku, już po raz trzeci dołączamy do akcji #PomacajSie, czyli ogólnopolskiej kampanii walki z rakiem. W dniach 11 – 15 października w wszystkich piekarniach Putka będzie można zakupić wyjątkowe ciastka w kształcie piersi. Ze sprzedaży każdego z nich 3 zł przekażemy na walkę z nowotworem – mówi dyrektor marketingu Zuzanna Putka – Twardowska. - Dodatkowo do każdego ciastka dołączona zostanie ulotka z instrukcją badania piersi i wskazówkami jakie oraz jak często, w zależności od wieku, należy wykonywać badania profilaktyczne pod kątem tego nowotworu. Mamy nadzieję, że widok niecodziennych ciastek zachęci nasze klientki do zadbania o swoje zdrowie, a czasem wręcz życie – dodaje.

Kampania #PomacajSie jest sztandarowym projektem Fundacji Kochasz Dopilnujzałożonej przez Renatę Kabas – Komorniczak, Annę Szołuchę – Pogorzelską oraz Małgorzatę Lakowską. Organizacja promuje profilaktykę chorób nowotworowych. Akcji #PomacjaSie towarzyszy cykl wystaw prezentujących fotografie kobiet po mastektomii, warsztaty z samobadania oraz wiele niestandardowych działań promocyjnych.

Źródło: Fundacja Kochasz Dopilnuj

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764