W promocji konsumenckiej „Słodki smak wygranej” biorą udział wszystkie produkty dżemowe Łowicz. Akcję realizuje agencja Brand Place Sp. z o.o. Promocja będzie wspierana w telewizji, radiu, Internecie oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo na produktach dżemowych umieszczone zostaną specjalne naklejki informujące o promocji.
Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie dowolnego produktu dżemowego marki Łowicz. Następnie numer paragonu należy zarejestrować poprzez wysłanie SMS-a lub w uruchomionym w tym celu oddzielnym serwisie www.dzemy.pl. Do wygrania łącznie 350 tys. zł.
Od poniedziałku do piątku losowane są nagrody dzienne, a raz w tygodniu spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, wylosowana zostanie jedna nagroda – 20 tys. zł. Zwycięzcy otrzymują nagrody w formie gotówki lub kart przedpłaconych.
Promocje konsumenckie nie tylko zwiększają sprzedaż całego rynku produktów dżemowych, lecz także przyciągają uwagę nowych konsumentów. Rynek produktów dżemowych ma wartość 209 mln zł YTD DJ-AM2013; 397 mln zł MAT JJ-AM 2013, a Łowicz jest jego liderem z udziałami na poziomie 35,8% YTD DJ-AM2013; 36,5% MAT JJ-AM2013.
Źródło: Agros-Nova