logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słodki smak wygranej w promocji konsumenckiej marki Łowicz

  PR 11.10.2013, przeczytano 1044 razy
ilustracjastrzałka

W promocji konsumenckiej „Słodki smak wygranej” biorą udział wszystkie produkty dżemowe Łowicz. Akcję realizuje agencja Brand Place Sp. z o.o. Promocja będzie wspierana w telewizji, radiu, Internecie oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo na produktach dżemowych umieszczone zostaną specjalne naklejki informujące o promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slodki-smak-wygranej-w-promocji-konsumenckiej-marki-lowicz,19903,artykul.html

Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie dowolnego produktu dżemowego marki Łowicz. Następnie numer paragonu należy zarejestrować poprzez wysłanie SMS-a lub w uruchomionym w tym celu oddzielnym serwisie www.dzemy.pl. Do wygrania łącznie 350 tys. zł.

Od poniedziałku do piątku losowane są nagrody dzienne, a raz w tygodniu spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, wylosowana zostanie jedna nagroda – 20 tys. zł. Zwycięzcy otrzymują nagrody w formie gotówki lub kart przedpłaconych.

Promocje konsumenckie nie tylko zwiększają sprzedaż całego rynku produktów dżemowych, lecz także przyciągają uwagę nowych konsumentów. Rynek produktów dżemowych ma wartość 209 mln zł YTD DJ-AM2013; 397 mln zł MAT JJ-AM 2013, a Łowicz jest jego liderem z udziałami na poziomie 35,8% YTD DJ-AM2013; 36,5% MAT JJ-AM2013.

Źródło: Agros-Nova

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Okiem konsumenta - "produkty dżemowe" - he, he, he...

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764