logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Slodkie: pomysły na halloweenowe słodycze reklamowe

  PR 26.09.2024, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Jesień to czas, w którym firmy organizują imprezy halloweenowe, aby zintegrować zespół i wprowadzić nieco humoru w codzienne biurowe życie. Kluczowym elementem świętowania są kostiumy oraz słodycze, które idealnie wpisują się w atmosferę wydarzenia. Oto kilka pomysłów na to, jak kreatywnie wykorzystać ten czas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slodkie%3A-pomysly-na-halloweenowe-slodycze-reklamowe,405826,artykul.html

Świętowanie można rozpocząć już dzień wcześniej – nic tak nie łączy ludzi, jak wspólne przygotowania! Udekorowanie biura dyniami, sztucznymi pajęczynami, szkieletami czy pomarańczowo-czarnymi girlandami wprowadzi do przestrzeni pracowników atmosferę grozy.

Każdy pracownik może znaleźć na swoim biurku mały upominek – elegancko zapakowaną pralinkę lub czekoladę w halloweenowym stylu. To prosty sposób na to, aby od samego rana wprowadzić wszystkich w świąteczny nastrój. Małe gesty sprawią, że pracownicy poczują się docenieni, a atmosfera w biurze będzie swobodniejsza. Jako taki upominek doskonale sprawdzi się lizak w kształcie związanym z okolicznością. Slodkie w swojej ofercie posiada lizaki w dziesięciu smakach certyfikowanej czekolady w kształcie dyni oraz okrągłe karmelowe lizaki z halloweenowymi nadrukami. Klienci do wyboru mają również trzy warianty grafik opakowania z możliwością personalizacji.

ilustracjastrzałka

Niektóre firmy decydują się także na organizację konkursu na najlepszy kostium halloweenowy. Współpracownicy mają wtedy okazję do wykazania się kreatywnością, tworząc oryginalne stroje. Wręczenie upiornych słodyczy przebranym osobom uhonoruje ich starania oraz urozmaici klasyczny dzień pracy. Nagrody w postaci pralin w różnych kształtach świetnie oddadzą charakter wydarzenia. Slodkie zapewnia czekoladowe czaszki w dwóch wariantach smakowych – czekolada mleczna z nadzieniem z dodatkiem hibiskusa i cytryny lub biała czekolada z nadzieniem z dodatkiem pistacji.

Jest wiele pomysłów na firmowe Halloween – jednym z nich może być zorganizowanie loteriiKażdy pracownik, który chce spróbować swojego szczęścia, zgłasza się do losowania, w którym można wygrać ciastka halloweenowe. Taka aktywność pozwoli współpracownikom na chwilę oderwać się od biurowych obowiązków.

Słodycze to nieodłączny element każdej udanej imprezy halloweenowej, a w kontekście firmowego wydarzenia mogą pełnić rolę nie tylko przysmaku, ale także narzędzia reklamowego. Integracja w pracy jest niezwykle ważna, a przy takiej okazji jest mnóstwo aktywności, które warto zorganizować, aby budować pozytywne relacje wśród pracowników.

Źródło: SLODKIE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polscy sprzedawcy coraz częściej wychodzą poza granice kraju, kierując swoją ofertę na zagraniczne rynki. W dobie globalizacji oraz rosnącej popularności e-commerce, cross-border stało się dla wielu firm naturalnym krokiem rozwoju. Jednak nawet najlepsze produkty i konkurencyjne ceny nie zagwarantują sukcesu, jeśli strategie marketingowe nie zostaną odpowiednio dostosowane do...
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję...
Jak rozpocząć działania marketingowe SEO za granicą?
Z badań przeprowadzonych przez Polski Instytut Ekonomiczny w sierpniu 2024 roku wynika, że zaledwie 37 proc. polskich firm zdecydowało się na ekspansję zagraniczną[1]. Swoją obecność na międzynarodowych rynkach zaznaczyły przede wszystkim przedsiębiorstwa z branży TSL (58 proc.) i produkcyjnej (51 proc.). Zdecydowanie rzadziej miało to miejsce w przypadku firm...
TrustMate o handlu fałszywymi opiniami w Internecie
Firmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre e-sklepy sięgają po nieuczciwe praktyki. Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysięcy sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10%...
Muzyka i wizerunek marki: dźwięk buduje lojalność klientów w sklepach
W dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym środowisku handlowym, marki muszą wyróżniać się nie tylko jakością produktów, ale także ciekawym doświadczeniem zakupowym, jakie oferują klientom. W świecie, w którym coraz większy nacisk kładzie się na budowanie emocjonalnej więzi z konsumentami, muzyka staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi w rękach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764