logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych

  PR 07.11.2024, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje marka SLODKIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slodkie-ze-swiateczna-oferta-dla-klientow-biznesowych,406389,artykul.html

Świąteczne podarunki mogą sprawić wiele problemów. Zakup hurtowy jest opłacalny, ale wówczas obdarowany nie poczuje się wyjątkowo, a wybieranie upominku dla każdego kontrahenta z osobna jest czasochłonne i kosztowne. Aby sobie pomóc, warto zajrzeć do świątecznych trendów na 2024 rok. Wśród nich, oprócz jakości i unikalności prezentów, wymienia się personalizację, zaangażowanie w ekologię czy kreatywność w wysyłce. Co łączy w sobie te wszystkie wytyczne? Słodycze reklamowe, które od lat znajdują się w czołówce najbardziej cenionych świątecznych prezentów firmowych! Z jednej strony nawiązują do świątecznych rytuałów i ciepła domowego, z drugiej zaś, dzięki starannemu wykonaniu, podkreślają indywidualny charakter marki. 

ilustracjastrzałka

Przegląd upominków – SLODKIE inspiracje

W tegorocznej świątecznej ofercie znalazły się wyjątkowe propozycje, chętnie wybierane przez różne firmy – w końcu kto nie lubi słodkiego przysmaku, zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia? 

W tym sezonie szczególną uwagę naszych Klientów przyciągają czekoladowe puzzle 3D w świątecznych kształtach np. renifera, choinki czy prezentu, a także czekoladki z nadrukami, które można układać jak puzzle. Z kolei praliny z dodatkiem kawy Pluton (z najstarszej palarni w Polsce) czy miodowe łakocie – praliny, lizaki czy czekolady z motywem plastra miodu kuszą najbardziej wymagających klientów. Miłośnicy gorącej czekolady, kalendarzy adwentowych i świątecznych pralin (Christmas Moments i Sweet Sphere to absolutne klasyki) również znajdą masę inspiracji, a zestawy ciasteczek, pierniczków oraz bakalii – w tym kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i ręcznie robionymi marmoladkami – to doskonały wybór dla osób ceniących tradycję. Świąteczną ofertę uzupełniliśmy magiczną kolekcją Piernikowa Baśń z pralinami w kształcie kamieniczek czy czekoladą w formie domku z piernika oraz retro kolekcją z dodatkiem alkoholi od J.A. Baczewski. Wszystkie słodycze stworzone zostały na bazie belgijskiej czekolady Barry Callebaut z certyfikacją Cocoa Horizons, która potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw kakaowca – wyjaśnia Anna Garmada, CEO SLODKIE. 

Personalizacja na najwyższym poziomie

Klienci biznesowi pragną, aby ich prezenty wyróżniały się na tle masowej oferty i chętnie decydują się na estetyczne opakowania – dlatego za przepiękną świąteczną szatę graficzną produktów firmy SLODKIE odpowiadają znane artystki – Pola Augustynowicz i Martyna Wójcik-Śmierska. Istnieje także kilka sposobów personalizacji, które cieszą popularnością wśród klientów. 

Pierwszy to zamówienie własnych niepowtarzalnych kształtów słodyczy, drugi – wybranie smaku czekolady oraz idealnego nadzienia, a trzeci to, dzięki wykorzystaniu jadalnych barwników, dodanie nadruku, a także specjalnego stemplowania np. z logo firmy bezpośrednio na produktach, takich jak czekolady czy pralinki. 

Ostatni sposób zakłada stworzenie własnego opakowania z możliwością dostosowania kształtu, nadruku oraz dodatków, takich jak kod QR czy personalizowany (biodegradowalny!) pergamin, co pozwala na jeszcze większą kreatywność i indywidualizację prezentów. 

Kreatywne wysyłki, które budują relacje

W świątecznej gorączce firmy prześcigają się w pomysłach na wysyłkę słodkich upominków, które zaskoczą i ucieszą ich odbiorców. Hitem są zestawy prezentowe w formie niespodzianki, dostarczane klientom etapami w dniach poprzedzających Święta. Zamiast jednego, dużego prezentu, wysyła się kilka mniejszych paczek w różnych dniach, co buduje napięcie i angażuje. Każda przesyłka może zawierać słodki drobiazg – doskonale sprawdzą się tutaj czekoladki wysyłkowe z nadrukiem, wiadomości z czekoladowych liter czy kartki z życzeniami ze słodką niespodzianką. Klienci coraz częściej zwracają też uwagę na kwestie ekologiczne, dlatego warto zdecydować się na podarunki w pełni biodegradowalnych opakowaniach, stworzonych z papieru FSC i z folią kompostowaną. 

Źródło: SLODKIE

slodkie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764