logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słodko na Facebooku - Delecta rusza z nową kampanią

  PR 02.04.2019, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania on-line, takie jak m.in. filmiki CTA na FB i IG z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube, jak również komunikację PR, wystartowała 1 kwietnia 2019 i potrwa do końca miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slodko-na-facebooku---delecta-rusza-z-nowa-kampania,381919,artykul.html

W myśl idei „jesteś tym, co jesz” marka Delecta stworzyła linię „Z serca natury”, która wyróżnia producenta na tle konkurencji pod względem uproszczonego składu i zastosowania wyłącznie wysokiej jakości naturalnych składników. Seria jest stale poszerzana o nowe produkty. Zmieniane i dostosowywane do niej są także bestsellerowe pozycje z portfolio marki. Przykładem takiego produktu jest popularny cukier smakowy, który podczas domowych wypieków uwzględniany jest niemal w 90% przepisów, co stawia go na drugim miejscu, zaraz po proszku do pieczenia.

- Wielkanoc to zaraz po Bożym Narodzeniu drugi kluczowy sezon dla kategorii dodatków do ciast. To właśnie w tym czasie Polacy jeszcze chętniej spotykają się z bliskimi i celebrują wspólne chwile. Cukier smakowy to nieodzowny element wielu wypieków, bez którego nie wyobrażamy sobie ciasta. Nie zamykamy się jednak tylko na dojrzalszą i doświadczoną kulinarnie grupę odbiorców. Nasze nowe warianty smakowe z pewnością przypadną do gustu również młodszym adeptom sztuki wypieku, stąd decyzja o skoncentrowaniu promocji w kanałach social media marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Delecta intensywnie pocukrzy w social mediach

W czasie trwania kampanii pojawi się ponad kilkadziesiąt wpisów z przepisami wykorzystującymi cukry smakowe na kanałach FB i IG Delecty. Marka postawiła również na promocję poprzez bumper ads na YouTube. Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania nowych produktów w portfolio marki. To doskonały okres na promocję, ponieważ marka oferuje swoim konsumentom nie tylko wszechstronną wiedzę o samym produkcie i jego walorach, ale dostarcza mnóstwo inspiracji na wyjątkowe słodkości, które można podać swoim podczas Świąt.

Za kreacje oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB, zaś za działania PR agencja 38PR & Content Communication.

Źródło: Delecta

www.delecta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764