logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słońce źródłem czystej energii dla cityboardów

  PR 12.08.2015, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Trwające upały powodują maksymalne zużycie prądu, a w konsekwencji ogłoszenie 20 stopnia zasilania. Ta krytyczna sytuacja oraz ograniczenia w dopływie prądu pokazują, jak realne są problemy z energią elektryczną w Polsce. Cityboard Media, jako firma odpowiedzialna i konsekwentnie realizująca politykę pro-ekologiczną, stawia na alternatywne źródła energii. Coraz więcej wielkoformatowych nośników Cityboard Media jest zasilanych energią z ogniw fotowoltaicznych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slonce-zrodlem-czystej-energii-dla-cityboardow,25656,artykul.html

Fotowoltaika to czysta energia elektryczna generowana z odnawialnego źródła – słońca. Zastosowana przez Cityboard Media  nowoczesna technologia uniezależnia oświetlenie konstrukcji wielkoformatowych od konwencjonalnych źródeł energii oraz ogólnopolskich sieci energetycznych. Panele fotowoltaiczne zapewniają wystarczająca moc lampom zamontowanym na cityboardach, nawet w sezonie zimowym, kiedy słońce słabiej operuje. 

Cityboard Media jest pionierem ekologicznych rozwiązań w reklamie wielkoformatowej. Dbałość o środowisko idzie w parze podwyższaniem jakości ekspozycji i optymalizacji kosztów. Rozbudowujemy sieć nośników reklamowych oświetlanych z  alternatywnych źródeł zasilania. Modernizujemy oświetlenie - wykorzystujemy  nowoczesne i oszczędne świetlówki z diodami LED. Jako jedyni w Polsce wprowadziliśmy ekoplakat – ekologiczny materiał, podlegających w 100% recyklingowi, na którym drukuje się plakaty. Realizujemy kampanie reklamowe na sieci ecolight – cyfrowych ekranach reklamowych, które są urządzeniami oszczędnymi – emisja światła jest zoptymalizowana i dopasowana do natężenia światła w otoczeniu, a ekran nie działa między 23:00 a 6:00, gdy ruch uliczny jest minimalny.

Te kompleksowe działania przyjazne dla środowiska naturalnego to odpowiedź Cityboard Media na zmiany klimatu, kryzys w energetyce opartej na konwencjonalnych źródłach oraz sposób na wdrażanie ekologicznych rozwiązań w codziennej działalności firmy. 

 

Źródło: Cityboard Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764