logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Slow Space by Puma

  PR 10.11.2022, przeczytano 1070 razy
ilustracjastrzałka

Slow Space by PUMA to nowa przestrzeń w samym sercu Warszawy. Powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują oddechu od codziennych obowiązków oraz chwili relaksu – zarówno dla ciała, jak i duszy. W ramach pop-upu odbywać się będą spotkania z psychoterapeutą, treningi jogi i pilatesu, weekendowe warsztaty oraz specjalistyczne konsultacje indywidualne. Projekt cieszy się tak dużym powodzeniem, że już pierwszego dnia zapisów wyprzedały się wszystkie bilety. Teraz PUMA rozszerza swój program i udostępnia nowe terminy zajęć i warsztatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slow-space-by-puma,397921,artykul.html

Slow Space by PUMA zrodziło się z inicjatywy Oli Kwiatkowskiej, twórczyni projektu Slow Living Poland, we współpracy z kobiecą platformą She Moves Us marki PUMA. Miesięczny program Slow Space by PUMA został podzielony na 4 tematyczne tygodnie, a każdemu z nich dedykowane będą inne warsztaty. Jeden z nich poświęcony został intuicji, która także była główną inspiracją marki PUMA w najnowszej kampanii She Moves Us. To dzięki niej wiemy, co jest dla nas najlepsze i czego potrzebuje nasze ciało i dusza. W odpowiedzi na te potrzeby powstało właśnie Slow Space by PUMA, w którym będzie można zadbać o siebie holistycznie. Za treningi jogi w przestrzeni odpowiadać będą: Magdalena Janik, Katarzyna Klimczewska, Aleksandra Kwiatkowska oraz Marta Witecka. Zajęcia pilatesu poprowadzi Iga Majewska. W programie przewidziane są także indywidualne konsultacje z kilku obszarów – psychoterapeutyczne  z Anią Cyklińską, z zakresu osteopatii z Marcinem Bebelskim, ajuwerdyjskie z Marią Pronobis oraz z naturalnej medycyny chińskiej z Katarzyną Kamińską. Weekendy w strefie to czas warsztatów, które prowadzić będą: projektantka produktu i przestrzeni Joanna Jurga, psycholożka Marta Niedźwiecka, psychoterapeutka Anna Cyklińska, oraz kosmetolog Aleksandra Knaflewska. Dodatkowo w programie znajdą się warsztaty marek Hagi i platformy Wellbee.

W ramach projektu powstał także dedykowany cykl Slow Podcastu, do którego Ola Kwiatkowska zaprosiła ambasadorki She Moves Us – Ofelię, Siostry ADiHD oraz Kasię Zillmann. W każdym z odcinków, Ola wraz z gościniami poruszać będą jeden z tygodniowych cyklów tematycznych Slow Space by PUMA.

ilustracjastrzałka

- Bardzo nas cieszy tak duże zainteresowanie projektem. Już pierwszego dnia wyprzedały się wszystkie bilety, a część zajęć była zapełniona już w przeciągu 3 godzin. To jeszcze mocniej utwierdza nas w przekonaniu, że taka przestrzeń jak Slow Space by PUMA jest niezwykle potrzebna. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.

Przestrzeń działa w formie miesięcznego pop-upu, który znajdować się będzie przy ul. Marszałkowskiej 32 w Warszawie. W zajęciach i spotkaniach będzie mógł wziąć każdy, kto dokona zapisu za pośrednictwem strony www, uiszczając symboliczną wpłatę w wysokości 20 zł. Dochód z wejściówek zostanie przeznaczony na Fundację “Można Zwariować”.

She Moves Us to globalna inicjatywa marki, która ma na celu budować w kobietach pewność siebie, solidarność i siłę. PUMA za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy czy Winnie Harlow, opowiada historie wielu inspirujących kobiet z całego świata. W ramach platformy marka współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające młodym kobietom oraz dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń.

Pomysłodawczynią projektu jest Ola Kwiatkowska, natomiast za strategię, realizację oraz komunikację PR projektu odpowiada agencja teal. w składzie: Paula Szymczyk (Co-Founder / Head of PR & Strategy) i Karolina Podlasiak (Account Executive). Autorką sesji zdjęciowej jest Katarzyna Milewska. Identyfikację graficzną stworzyła Magdalena Szklarczyk.

W związku z dużym zainteresowaniem, harmonogram Slow Space by PUMA został rozbudowany o dodatkowy zestaw zajęć oraz warsztatów. Nowa pula biletów będzie dostępna już 7 listopada.

ilustracjastrzałka

Źródło: teal

www.byteal.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764