logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słowa, które inspirują w kampanii Pracuj.pl

  PR 20.10.2013, przeczytano 1373 razy

Są słowa, które inspirują do działania. Czasami do pracy z pasją potrzebna jest szczypta inspiracji… Pracuj.pl rozpoczął właśnie nietypowy konkurs dla całej branży HR. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej - www.partnerhr.pl - można nie tylko dzielić się inspirującymi cytatami, ale wygrywać je w formie designerskich obrazków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slowa%2C-ktore-inspiruja-w-kampanii-pracuj.pl,19994,artykul.html

Co motywuje do pracy? Pierwsza odpowiedź na tak postawione pytanie: wynagrodzenie, dodatki pozapłacowe i benefity. Z pewnością tak, ale co sprawia, że pracujemy z pasją, że dostrzegamy w naszej pracy sens, że chcemy wciąż się rozwijać? Mówi się, że pieniądze to nie wszystko - źródła prawdziwej motywacji takiej, która sprawia, że praca staje się wręcz sposobem na życie szukaj w sobie. Najnowsza inicjatywa Pracuj.pl to zachęta do poszukania własnego źródła inspiracji.

Ta inicjatywa ma na celu przede wszystkim zachęcenie do refleksji, co sprawia, ze praca sprawia nam długotrwałą satysfakcję. Dodatkowo zapraszamy całą społeczność HR do wymiany inspiracyjnych cytatów, które każdy z nas szczególnie ceni. Specjaliści HR poszukują ambitnych wyzwań, lecz w codziennej pracy muszą mierzyć się z czasochłonnymi, rutynowymi zadaniami. Według Raportu Pracuj.pl „HR-owca portret własny” najbardziej angażujące, pochłaniające czas czynności to spotkania z kandydatami (63%) oraz selekcja aplikacji (23%). Chcemy przypomnieć, jak wielką moc mają słowa, szczególnie te maksymy, które zostały wypowiedziane przez wybitne osobowości – mówi Martyna Kosakowska, koordynator konkursu z Grupy Pracuj.

Motywem przewodnim kampanii są właśnie inspirujące sentencje wypowiedziane przez autorytety, ikony oraz wybitne postaci takie jak Albert Einstein czy Mark Twain. Kampania potrwa cały październik. Na stronie internetowej będzie można zamieszczać swoje ulubione „motywatory” oraz głosować na najlepsze propozycje. Co tydzień, 3 osoby, które wpiszą najbardziej cenione przez siebie hasła i które zdobędę najwięcej głosów wśród internautów otrzymają wybraną przez siebie sentencję oprawioną w ramkę oraz atrakcyjnie zilustrowaną, gotową do powieszenia nad biurkiem. Swoje głosy na wybrane inspiracyjne maksymy można oddawać na stronie www.partnerhr.pl od czwartku do czwartku do godz. 17.00

Wierzymy, że można pracować tak by opisując swoją karierę zawodową mogło się przytoczyć słowa Thomasa Edisona, który twierdził, że nie przepracował w życiu ani jednego dnia, ponieważ wszystko co robił było przyjemnością – dodaje Martyna Kosakowska.

Link do kampanii:

http://www.youtube.com/watch?v=2t9BNnNFR2o&feature=player_embedded

Kampania będzie promowana w prasie branżowej oraz w Internecie poprzez reklamę kontekstową.

Kampania została przygotowana z agencją Albedo Marketing.

Źródło: Pracuj.pl

www.partnerhr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764