logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słowa mają siłę: Ambasadorzy akcji mówią o hejcie

  PR 29.04.2016, przeczytano 2362 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona akcji #WezNieHejtuj przeciwdziałającej agresji słownej w internecie przygotowanej przez Netię we współpracy z Grupą Onet RASP oraz Media Impact Polska. Na kanale Youtube Netii dostępny już jest film, w którym osoby z pierwszych stron gazet opowiadają przed kamerą o trudnych sytuacjach, w których musiały zmierzyć się z hejtem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slowa-maja-sile%3A-ambasadorzy-akcji-mowia-o-hejcie,28388,artykul.html

Czym różni się hejt od krytyki, jak sobie z nim radzić i jak działa na samych hejterów – opowiadają o tym ambasadorzy kampanii: Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar, Dominika Gwit, Ekskluzywny Menel oraz Magic of Y.

Chociaż hejt przybiera wiele form, zawsze jest tak samo toksyczny. Dotyka nie tylko osób publicznych –  coraz częściej jego ofiarą padają także osoby młode, bardzo podatne na agresywne komentarze.  W krótkim materiale filmowym ambasadorzy akcji #WezNieHejtuj dzielą się swoimi opiniami na temat hejtu, hejterów oraz przepraszają tych, których kiedykolwiek zdarzyło im się obrazić. 

We współpracy z Grupą Onet przy ul. Hożej powstała także przestrzeń, gdzie na odpowiedniej ściance będą mogli podpisać się wszyscy, którzy zgadzają się z przeslaniem akcji. Pierwsze podpisy złożyli tam już ambasadorzy akcji.

Akcję #WezNieHejtuj można śledzić profilu Netii na portalu Facebook oraz pod hasztagiem #WezNieHejtuj.

Źródło: Netia

www.netia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764