logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słowa wsparcia dla Ukrainy na ekranach w całej Polsce

   25.02.2022, przeczytano 685 razy
ilustracja

Od wczoraj, na 20 tysiącach ekranów w całej Polsce, w tym tych największych w Warszawie, emitowany jest film ze słowami wsparcia – „Siostry i bracia, Ukraińcy! Jesteśmy z Wami - Slava Ukrayini!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slowa-wsparcia-dla-ukrainy-na-ekranach-w-calej-polsce,394911,artykul.html

Aby dodać otuchy przebywającym w naszym kraju Ukrainkom i Ukraińcom, na ekranach w całej Polsce wyświetlany jest krótki film ze słowami wsparcia w dwóch językach – po polsku i ukraińsku.

Każdy konflikt tego typu budzi moralny sprzeciw, a ten dotyka nas w sposób szczególny, bo dotyczy bardzo bliskiego nam kraju. W ciągu ostatnich lat Ukraińcy stali się częścią naszego społeczeństwa. Oficjalne statystyki mówią o 1-1,3 mln Ukraińców w Polsce. Nieoficjalnie te liczby mogą być jeszcze wyższe. Gdy nasi sąsiedzi, współpracownicy, koledzy i koleżanki, a także ich rodziny i przyjaciele mierzą się niespotykaną agresją, nie pozostajemy obojętni.

ilustracjastrzałka

Spot emitowany jest na ekranach w całym kraju – przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach i centrach handlowych. To wspólna, spontaniczna akcja redakcji naTemat i Screen Network – operatora sieci ekranów reklamowych.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

Dodatkowe informacje:

Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM) prowadzi zbiórkę na pomoc humanitarną dla Ukraińców: https://pcpm.org.pl/ukraina

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764