Do klientów Big Picture dołącza nowoczesny concept e-commerce z kategorii beauty. Slowglow.pl jest nie tylko sklepem, ale również platformą do szerzenia świadomości na temat holistycznej pielęgnacji. Nowy klient, obok takich marek jak NAGO i Elementy, zwiększa agencyjne portfolio polskich firm odpowiedzialnych społecznie. Concept store ma w ofercie wyselekcjonowane marki, które powstają w lokalnych polskich manufakturach. Twórcy slowglow.pl promują też ideę samoakceptacji oraz trend body positive.
Slowglow.pl zrzesza oferty polskich marek, tworzących ekologiczne kosmetyki, suplementy oraz produkty do domu. Głównymi filarami, na których opiera się koncept, są naturalność, odpowiedzialność i lokalność. To przestrzeń dla osób pragnących dokonywać świadomych wyborów na każdym kroku. W ofercie dostępne są wyroby od takich marek jak: ala natural beauty, Oio, Veoli, Yope, Mokosh, Hagi, Zojo, czy Bogna Skin. Nowy concept store przełamuje tabu niedoskonałości, nazywając je po imieniu i pokazując piękno bez retuszu oraz ograniczeń. W ofercie concept store’u znajduje się wiele produktów tworzonych zgodnie z filozofią zero waste – pakowanych w materiały już przetworzone lub nadające się do całkowitego recyklingu. Szeroką gamę stanowią także kosmetyki wegańskie, które nie uznają składników pochodzenia zwierzęcego.
Big Picture to butikowa agencja PR, wyspecjalizowana w tworzeniu strategii oraz m.in. komunikacji projektów odpowiedzialnych społecznie. Slowglow.pl to kolejna innowacyjna i zaangażowana polska marka, która dołączyła do grona klientów Big Picture, obok takich marek modowych jak NAGO czy Elementy.
Agencja stworzyła strategię komunikacji dla slowglow.pl. Obecnie zakres współpracy dotyczy obszaru media realcji oraz współpracy z influencerami.
- Jeszcze kilka lat temu, po trendsetterskie marki czy łowić trendy w nowych concept store’ach jeździliśmy wszyscy do Berlina, Nowego Jorku czy Kopenhagi. Dziś genialne, oparte na zaangażowanym i odpowiedzialnym podejściu do biznesu, ale też szlachetnym designie i najwyższej jakości koncepty powstają u nas, w Polsce. Polskie marki mogą swobodnie rywalizować o przestrzeń na międzynarodowych blogach czy w butikach z „IT brands” z Amsterdamu czy Londynu. Mamy koncepty modowe, w których rasowe kroje idą w parze z odpowiedzialnością za środowisko, mamy cały wachlarz rodzimych marek kosmetycznych, które czerpią z ziół, minerałów, łączą najnowocześniejsze zdobycze nauki ze starymi, kultowymi recepturami. W Big Picture kochamy takie marki – wierzymy w polskie creative tension, o którym mówił Wally Ollins i wierzymy w młody, odpowiedzialny biznes. Jesteśmy ogromnie dumni, że jego liderzy wybierają na swoich strategów właśnie nas. - Kamila Kończak, Brand Communications Director.
Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.
Źródło: Big Picture