logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Slowglow.pl związało się z agencją Big Picture

  PR 03.12.2020, przeczytano 265 razy

Do klientów Big Picture dołącza nowoczesny concept e-commerce z kategorii beauty. Slowglow.pl jest nie tylko sklepem, ale również platformą do szerzenia świadomości na temat holistycznej pielęgnacji. Nowy klient, obok takich marek jak NAGO i Elementy, zwiększa agencyjne portfolio polskich firm odpowiedzialnych społecznie. Concept store ma w ofercie wyselekcjonowane marki, które powstają w lokalnych polskich manufakturach. Twórcy slowglow.pl promują też ideę samoakceptacji oraz trend body positive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slowglow.pl-zwiazalo-sie-z-agencja-big-picture,389423,artykul.html

Slowglow.pl zrzesza oferty polskich marek, tworzących ekologiczne kosmetyki, suplementy oraz produkty do domu. Głównymi filarami, na których opiera się koncept, są naturalność, odpowiedzialność i lokalność. To przestrzeń dla osób pragnących dokonywać świadomych wyborów na każdym kroku. W ofercie dostępne są wyroby od takich marek jak: ala natural beauty, Oio, Veoli, Yope, Mokosh, Hagi, Zojo, czy Bogna Skin. Nowy concept store przełamuje tabu niedoskonałości, nazywając je po imieniu i pokazując piękno bez retuszu oraz ograniczeń. W ofercie concept store’u znajduje się wiele produktów tworzonych zgodnie z filozofią zero waste – pakowanych w materiały już przetworzone lub nadające się do całkowitego recyklingu. Szeroką gamę stanowią także kosmetyki wegańskie, które nie uznają składników pochodzenia zwierzęcego.

Big Picture to butikowa agencja PR, wyspecjalizowana w tworzeniu strategii oraz m.in. komunikacji projektów odpowiedzialnych społecznie. Slowglow.pl to kolejna innowacyjna i zaangażowana polska marka, która dołączyła do grona klientów Big Picture, obok takich marek modowych jak NAGO czy Elementy.

Agencja stworzyła strategię komunikacji dla slowglow.pl. Obecnie zakres współpracy dotyczy obszaru media realcji oraz współpracy z influencerami.

- Jeszcze kilka lat temu, po trendsetterskie marki czy łowić trendy w nowych concept store’ach jeździliśmy wszyscy do Berlina, Nowego Jorku czy Kopenhagi. Dziś genialne, oparte na zaangażowanym i odpowiedzialnym podejściu do biznesu, ale też szlachetnym designie i najwyższej jakości koncepty powstają u nas, w Polsce. Polskie marki mogą swobodnie rywalizować o przestrzeń na międzynarodowych blogach czy w butikach z „IT brands” z Amsterdamu czy Londynu. Mamy koncepty modowe, w których rasowe kroje idą w parze z odpowiedzialnością za środowisko, mamy cały wachlarz rodzimych marek kosmetycznych, które czerpią z ziół, minerałów, łączą najnowocześniejsze zdobycze nauki ze starymi, kultowymi recepturami. W Big Picture kochamy takie marki – wierzymy w polskie creative tension, o którym mówił Wally Ollins i wierzymy w młody, odpowiedzialny biznes. Jesteśmy ogromnie dumni, że jego liderzy wybierają na swoich strategów właśnie nas. - Kamila Kończak, Brand Communications Director.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764