logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ślub od Pierwszego Wejrzenia – ponad milion widzów odcinka finałowego

  PR 20.11.2024, przeczytano 179 razy
ilustracja

Dziesiąta edycja programu „Ślub od Pierwszego Wejrzenia” dobiegła końca. Widzowie przez wiele tygodni śledzili losy trzech małżeństw. Teraz poznali decyzje par – które postanowiły pozostać w związku, a które zakończyły swoją wspólną drogę. Produkcja zyskała jeszcze większą popularność wśród widzów, osiągając znaczny wzrost w paśmie na tle ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slub-od-pierwszego-wejrzenia-%E2%80%93-ponad-milion-widzow-odcinka-finalowego,406547,artykul.html

W dziesiątej odsłonie programu, w której ekspertkami były Zuzanna Butryn, Julitta Dębska i Hanna Kąkol, widzowie śledzili losy trzech par: Damiana i Agnieszki, Kamila i Joanny oraz Piotra i Agaty. Po zakończeniu sezonu pary ogłosiły swoje decyzje. Kamil i Joanna oraz Piotr i Agata zdecydowali się na rozwód, natomiast Damian i Agnieszka postanowili pozostać w małżeństwie.

Wzrost oglądalności i udziałów w rynku

Dziesiąta edycja „Ślubu od Pierwszego Wejrzenia” osiągnęła jeszcze większą popularność wśród widzów. W porównaniu do roku ubiegłego w swoim paśmie, program odnotował wzrost zarówno oglądalności, jak i udziałów w rynku we wszystkich grupach docelowych. Średni udział w rynku (SHR) w 2024 roku wyniósł 8,42%, co stanowi wzrost o 6,58% w porównaniu do 2023 roku, kiedy wynosił on 7,90%.

Program był liderem w grupach 16-49 udział w rynku wyniósł średnio 12,22%, a dla grupy 20-54 – 11,96%. W październiku wyniki te przekroczyły 14% w najlepszym momencie, co stanowi ogromny sukces produkcji.

Szczególnym osiągnięciem były odcinki ósmy oraz finałowy. Odcinek ósmy osiągnął SHR wynoszący 10,23%, a odcinek finałowy – SHR 10,05%, przyciągając ponad 1 milion widzów w ogólnej grupie docelowej.

Dziesiąta edycja „Ślubu od Pierwszego Wejrzenia” potwierdziła silną pozycję programu na rynku telewizyjnym. Wzrost oglądalności oraz wysokie wyniki w kluczowych grupach wiekowych świadczą o rosnącej atrakcyjności produkcji wśród widzów.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu
W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników „Co Cię wkurza w portalach?”. Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany...
Platformy Max i Player dostępne dla użytkowników VIDAA Smart TV
Warner Bros. Discovery w Polsce i VIDAA ogłosiły współpracę, w ramach której serwisy Player i Max dołączyły do oferty platformy Smart TV. Dzięki temu użytkownicy VIDAA zyskali dostęp do bogatej biblioteki atrakcyjnych treści Warner Bros. Discovery.
Blix: gazetki z promocjami trafią do blisko 120 portali lokalnych
Grupa Blix, której czołowym produktem jest aplikacja BLIX – agregator e-gazetek promocyjnych nr 1 w Polsce, nawiązała strategiczną współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców. Razem z nim Grupa Blix rozszerzy dystrybucję cyfrowych gazetek swoich partnerów na ponad 118 lokalnych portali informacyjnych. Dzięki temu dostęp do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764