logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run

  PR 01.08.2017, przeczytano 619 razy

Przygotowanie strategii komunikacji Fundacji Poland Business Run, upowszechniającej wiedzę o jej działalności i zachęcenie do dołączenia do biegu Poland Business Run – jako organizator, sponsor, biegacz czy wolontariusz. Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sluchacze-_nowego-pr-u_-dla-poland-business-run,33279,artykul.html

W roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu, który pomaga spełniać marzenia osób po amputacjach, odbędzie się 3 września w 8 miastach Polski (wciąż trwają zapisy).

– Co roku na 9 miesięcy słuchacze „Nowego PR-u” stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. W Wyższej Szkole Europejskiem im. ks. Józefa Tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. Ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. Do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki. Interdyscyplinarny program naszych studiów kierujemy do wszystkich zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.

Pracując dla Fundacji Poland Business Run studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR – od narzędzi analitycznych, opracowanie strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego efektywną realizację postawionych celów i dotarcie z przekazem do grupy docelowej, poprzez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań skończywszy.

Studia podyplomowe „Nowy PR” zakończyły się prezentacją autorskiej propozycji działań PR przygotowanej przez agencję „PRODIŻ” (agencja stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) przed przedstawicielami Fundacji Poland Business Run.

– Organizując największy charytatywny w Polsce bieg - Poland Business Run, żyjemy trochę niejako w biegu. Studenci kierunku „Nowy PR” pomogli nam na chwilę się zatrzymać i spojrzeć na nasze działania z innej perspektywy i z większym obiektywizmem. Grupa rzetelnie oceniła dotychczasową komunikację biegu oraz, poprzez świetnie przeprowadzoną analizę, zaproponowała nową strategię działania. Wybraliśmy z niej kilka pomysłów, które już wkrótce wdrożymy – ocenia Marta Hernik, Global Project Manager Poland Business Run.

– Studia podyplomowe „Nowy PR” to świetna przygoda edukacyjna. 100% merytoryki, dzięki zajęciom prowadzonym przez praktyków z poszczególnych obszarów PR oraz możliwość regularnego praktykowania podczas warsztatów, gdzie tworzy się rozwiązania dla prawdziwego klienta. To najlepsza droga do nauki kunsztu PR. Zajęcia prowadzone są z pasją i w mocno zróżnicowany sposób - nie ma wiec miejsca na nudę. Tematy koncentrują się wokół wszystkich ważnych tu i teraz narzędzi, kanałów komunikacji, jak i zasad postępowania. A jako, że PR to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie, gorąco polecam te studia nie tylko osobom na początku kariery zawodowej, lecz także wszystkim tym, którzy podobnie jak ja, mają za sobą sporo lat doświadczeń – mówi tegoroczna absolwentka - Elżbieta Szydłowska, dyrektor zarządzająca Business Boutique, wcześniej dyrektor marketingu i PR Grupy Nowy Styl oraz dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu firmy Baltic Wood.

– Nowe trendy i narzędzia komunikacji, zmiany na rynku pracy, potrzeby pracodawców, obserwacje branży, opinie ekspertów, oczekiwania przyszłych słuchaczy, sugestie absolwentów – za tym wszystkim co roku musi nadążać program naszych studiów. Podczas jubileuszowej, piętnastej już edycji kolejni słuchacze rozwiną swoje skrzydła – mówi Łukasz Majewski.

  • Patronat medialny nad kierunkiem objęły: PRoto.pl, publicrelations.pl, ePR.pl oraz marketingprzykawie.pl.

Źródło: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

www.wse.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764