logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słuchacze bohaterami wiosennej kampanii Vox FM

  PR 29.02.2016, przeczytano 1323 razy
ilustracjastrzałka

1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia VOX FM, która potrwa do końca miesiąca. Bohaterami kampanii są słuchacze Radia VOX FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sluchacze-bohaterami-wiosennej-kampanii-vox-fm,27660,artykul.html

W 15- i 30-sekundowych spotach reklamowych Radio VOX FM udowadnia, że prezentuje najlepszą muzykę rozrywkową, która wprawia w dobry nastrój niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania czy też pory dnia. W spocie wykorzystano piosenkę zespołu Piękni i Młodzi pt. „Jedno słowo”. Autorem scenariusza jest Grupa 13, a zrealizował go Dział Produkcji Grupy ZPR Media.

- Zbliżającą się wiosnę witamy z bardzo dobrymi wynikami słuchalności - VOX FM jest liderem wśród stacji ponadregionalnych, a także z nową kampanią wizerunkową. Stawiamy niezmiennie na muzykę „W Rytmie Hitów”, która łączy ludzi z rożnych środowisk i w różnym wieku. Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wykorzystać do tego celu utwór z gatunku disco polo. Pokazujemy, że warto być z VOX FM - radiem zapewniającym najlepszą muzykę i rozrywkę. Taki też będzie temat konkursu towarzyszącego kampanii, który wystartuje już niebawem – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.

Kampania Radia VOX FM ma zasięg ogólnopolski. Obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV Puls, pakiet TVN MIX MUX, Polsat MIX Ogólny, VOX Music TV, Polo TV, FOKUS TV), Internet (m.in. Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratordom.pl, Mjakmama24.pl, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl), kino (Multikino, Cinema City, Helios). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764