logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słuchaj, gdziekolwiek jesteś: kampania aplikacji Tok FM

  PR 09.08.2019, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Radio TOK FM rozpoczęło kampanię swojej aplikacji mobilnej - w sierpniu br. na nośnikach reklamy zewnętrznej w kilku polskich miastach pojawiły się kreacje z hasłem "Słuchaj, gdziekolwiek jesteś" i "Wszystko co ważne, gdziekolwiek jesteś". W ten sposób stacja zachęca do korzystania z aplikacji TOK FM zarówno do słuchania radia na żywo, jak i podcastów w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sluchaj%2C-gdziekolwiek-jestes%3A-kampania-aplikacji-tok-fm,383540,artykul.html

Od początku sierpnia br. na nośnikach AMS w Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu widoczne są reklamy aplikacji TOK FM z hasłami "Słuchaj, gdziekolwiek jesteś" i "Wszystko co ważne, gdziekolwiek jesteś". W następnych tygodniach stacja planuje kontynuację działań promocyjnych w kolejnych miastach w Polsce.

W nowej kampanii Radio TOK FM promuje swoją aplikację mobilną dostępną w sklepach Google Play i App Store. Dzięki niej można bezpłatnie słuchać programu na żywo, a po wykupieniu dostępu Premium TOK FM - korzystać z bogatej i codziennie poszerzanej oferty podcastów. Obecnie to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM oraz programów przygotowanych specjalnie na potrzeby tokfm.pl. Dostęp Premium TOK FM można wykupić na stronie internetowej tokfm.pl lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

- Podcasty TOK FM świetnie wypełniają każdą wolną chwilę ludzi ciekawych świata; potrafią uatrakcyjnić nawet uciążliwe oczekiwanie czy niewygodną podróż. Wakacje to dobry czas, by je poznać i docenić - mówi Jarosław Śliżewski, szef digitalu Grupy Radiowej Agory - Na letnie dni polecamy szczególnie audycje poświęcone historii oraz psychologii, ciekawostki naukowe i zdrowotne, wywiady z ekspertami z różnych dziedzin. Zresztą, wśród ponad 65 tysięcy programów w naszym archiwum na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Nowa wersja aplikacji Radia TOK FM na urządzenia mobilne z systemem iOS została udostępniona pod koniec 2018 r., wcześniej mogli z niej korzystać posiadacze urządzeń z systemem Android. Oprócz atrakcyjnego i nowoczesnego layoutu w aplikacji znalazł się m.in. nowy player z funkcjami znanymi z innych narzędzi dedykowanych podcastom (np. budowanie playlist czy przeskakiwanie wątków) oraz rozbudowana wyszukiwarka, która umożliwia odnalezienie w bazie ok. 100 tys. podcastów programów według np. tytułu audycji, nazwisk prowadzących i gości Radia TOK FM. W aplikacji dostępna jest też oś czasu, na której można: włączyć radio na żywo i słuchać obecnie trwającego programu; cofnąć się do poprzednio nadawanych audycji - odsłuchać je lub pobrać do późniejszego odsłuchania; a także przejrzeć zaplanowane w ramówce przyszłe programy i zapisać się na nie, żeby nie przegapić ich emisji. Dodatkowo obserwowane i interesujące słuchacza audycje można dodawać do ulubionych.

Kreacje reklamowe na potrzeby kampanii aplikacji TOK FM przygotował zespół Radia TOK FM, a za mediaplan odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764