Po raz pierwszy w Polsce wnętrze słupa reklamowego zostało wykorzystane w kampanii promocyjnej. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tego rozwiązania, jest TK Maxx. Słupy zaaranżowane są w zaskakujący i zabawny sposób – zostały wyklejone wewnątrz kolorowymi kwiatami, z których wystają nogi modelki.
Kampania w słupach reklamowych jest częścią wiosenno-letniej akcji promocyjnej TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości” zachęcającej klientów do poszukiwania tego, co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.
Przez cały maj kampanię będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach u zbiegu ulic:
- Ludna i Kruczkowskiego,
- Marszałkowska i Królewska,
- Pl. Bankowy i Al. Solidarności
- oraz na ulicy Tamka 36.
Film z kampanii tzw. „making of”:
Za koncepcję kreatywną odpowiada Agencja Wieden+Kennedy, za realizację działań reklamowych - Mindshare, a za prowadzenie kampanii PR oraz działania w mediach społecznościowych - Ogilvy PR. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii w słupach reklamowych.
Źródło: AMS