logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słupy reklamowe AMS wypełnione kwiatami w kampanii TK Maxx

  PR 09.05.2016, przeczytano 3859 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w Polsce wnętrze słupa reklamowego zostało wykorzystane w kampanii promocyjnej. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tego rozwiązania, jest TK Maxx. Słupy zaaranżowane są w zaskakujący i zabawny sposób – zostały wyklejone wewnątrz kolorowymi kwiatami, z których wystają nogi modelki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/slupy-reklamowe-ams-wypelnione-kwiatami-w-kampanii-tk-maxx,28476,artykul.html

Kampania w słupach reklamowych jest częścią wiosenno-letniej akcji promocyjnej TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości” zachęcającej klientów do poszukiwania tego, co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.

Przez cały maj kampanię będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach u zbiegu ulic:

  • Ludna i Kruczkowskiego,
  • Marszałkowska i Królewska,
  • Pl. Bankowy i Al. Solidarności
  • oraz na ulicy Tamka 36.


Film z kampanii tzw. „making of”:

Za koncepcję kreatywną odpowiada Agencja Wieden+Kennedy, za realizację działań reklamowych - Mindshare, a za prowadzenie kampanii PR oraz działania w mediach społecznościowych - Ogilvy PR. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii w słupach reklamowych.

Źródło: AMS

ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764